שירו החדש של עומר אדם, "בחורים טובים", שיצא ביום שישי האחרון, מכיל שורה שפגעה בלהט"בים רבים וזיכתה את הזמר בהאשמות של טרנספוביה: "הורדנו את הבגדים כמו שמקלפים בננות צהובות/וגילינו בתאילנד שהבנות לא בדיוק בנות". היום (שני) דיברה מישל כהן, טרנסג'נדרית מבית שאן, בתכנית הרדיו של אילה חסון ב-103FM ואמרה שהיא דווקא לא כועסת ואפילו מסכימה עם אדם, כיוון ש"תאילנד מפורסמת בבנות שהן לא בדיוק בנות".



"אני לא יודעת למה השיר עשה כזה רעש, זה היה הומוריסטי", אמרה. "בואו נחיה את המציאות, אנחנו באמת לא בנות רגילות. אם עומר אדם אמר שהבנות בתאילנד אינן בנות כל כך רגילות, כנראה שהוא נתקל פעם בסיטואציה לא נעימה. אני לא רואה בכך משהו הומופובי או טרנספובי. מי שנוסע לתאילנד יודע למה הוא נוסע לתאילנד ומה שקורה שם נשאר שם".





על עצמה סיפרה כי "אני בת 32, ותמיד ידעתי שאני כזו אך לא ידעתי שאפשר להיות אישה. בגיל 15 ראיתי את האירוויזיון ודנה הופיעה, הלכתי לרופא ואמרתי שאני רוצה להיות כמו זו מהטלוויזיה והוא לא ידע מה לומר לי. ככה עד שנפתחה בגן מאיר מרפאה של הומואים והכל התגלגל".



"אני מאושרת ועד היום חיה בבית שאן. בהתחלה זה היה גימיק, והיום כבר אין קריאות גנאי", שיתפה את אילה והמאזינים. "יש הבדלים עצומים בין מה שהיה פעם כשהייתי ילדה להיום. אני מעריכה שיש יותר מאלף טרנסג'נדריות במדינת ישראל".