בשורות האחרונות של "לייב פארק", ראשון לציון, היה אפשר לחשוב לרגע שהשנה היא 1995, ושאלאניס מוריסט היא הדבר כי צעיר, בועט וחם במוזיקה העולמית. קולה החזק של הזמרת בת ה-44 נשמע עוצמתי וחודר בדיוק כפי שהוא נשמע באלבום הפריצה שלה "Jagged Little Pill", לו היא חוגגת יום הולדת 20 ארוך במיוחד בסיבוב ההופעות הנוכחי.

מי ששילם ממיטב כספו על מנת לעמוד קרוב לבמה ב"גולדן רינג" של הפארק, יכול היה בבירור להבחין שהשנה היא 2018, ומוריסט הפכה לדודה שנראית כאילו היא יוצאת לטיול בפארק עם עליונית צהובה ושיער קצוץ. הזמרת ויתרה על הסממן הכה מזוהה איתה - שיערה השחור הארוך שכיסה את גופה העירום בקליפ האלמותי לשיר "Thank U", ואיתו נעלם משהו מהרוקסטארית הבועטת, והפך את החוויה לקצת פחות מרגשת. לעומת זאת, החוויה הוויזואלית שסיפקה כוכבת שנות התשעים הייתה רחוקה מזו הווקלית, שהיתה מדהימה.

אל הוויזואליה המאכזבת של הזמרת, הצטרפה גם תמיהה על הדרך שבה בחרו צלמי הווידאו להעביר את המופע. נדמה כי הבמאי ששידר את המתרחש על המסכים שלצד הבמה, לא בחר להתמקד בעיקר, ובחר בעיקר בלונג-שוטים כל כך רחוקים שהיושבים במרחק לא הצליחו להבין אם באמת מדובר בתספורת קצוצה או בשיער אסוף.

אלאניס מוריסט. שלומי פינטו, יח
אלאניס מוריסט. שלומי פינטו, יח


הליין-אפ של המופע - הסדר בו מוריסט שרה את שיריה היה תמוה עד מאכזב. במקום להרים את הקהל שחיכה לה 45 דקות עם אחד מלהיטיה הגדולים וליצור חיבור חזק, היא פתחה את המופע עם "All I Really Want", הפחות חזק שבשירי אותו אלבום גדול. משם המשיכה הזמרת לעוד שירים שהקהל הישראלי פחות הכיר, ורק בשיר החמישי הגיעה אל "You Learn" שגרם לצופים לשיר איתה בקול גדול. רק לקראת סוף המופע הגיעו להיטיה הידועים, ורגע לפני ההדרן כשנשמעו צליליו הראשונים של "Ironic" - הלהיט הגדול ביותר שלה, הקהל נכנס לאקסטזה מאוחרת.

נראה כי מוריסט התבגרה עם השנים והופעתה קיבלה עומק מרשים, אך האנרגיות של הכוכבת הצעירה שהצליחה לגרום לעולם לעצור ולצפות בתופעה המזמרת כבר לא היו שם. אלאניס סיפקה הופעה מדוייקת ונכונה עם שירה מעולה, אך לא כזו שתישאר בדפי ההיסטוריה.

אלאניס מוריסט. שלומי פינטו, יח
אלאניס מוריסט. שלומי פינטו, יח