יש הרבה אנשים ששונאים נחשים ופוחדים מהם עד כדי כך, שהם אפילו לא יסכימו לגור איתם באותה מדינה. אבל לצד אלו, יש מי שמתים עליהם ורואים בהם חיית מחמד לגיטימית, ותמיד ישמחו ללטף איזה פיתון ענקי אם יתאפשר להם. קחו לדוגמה את הילדה הזו מלונדון, שתועדה מרעיפה חיבה על נחש צהוב ענקי, והסעירה את הרשת.


בסרטון הקצר, הילדה בת ה-5 נראית מסתכלת בחיבה על נחש פיתון באורך שלושה וחצי מטרים, מלטפת אותו ואפילו מנסה לתת לו נשיקה. לאחר שהסרטון הפך ויראלי, רבים נדהמו מאומץ ליבה של הילדה, וגם תהו איך ההורים שלה נתנו לה להיקלע למצב כל כך מסוכן. אבל כמו בכל דבר טוב, גם הפעם דברים הם לא כפי שהם נראים, ולמרות שנראה שהילדה נמצאת בסכנה זה לא ממש המצב.
 
הנחש בתמונה, מסתבר, הוא אחד מצמד נחשי מחמד בשם סוני ושר, אותם מגדלים הילדה ואביה אד טאוקה. חובב הנחשים המושבע נוהג בקביעות להעלות תמונות וסרטונים של ביתו משחקת עם הזוחלים הענקיים, לערוץ היוטיוב שלו וגם לפייסבוק. המטרה שלו - מלבד העובדה שכל אחד אוהב לצלם את חיות המחמד שלו - היא לטהר את השם הרע שנוצר לנחשים במהלך מאות שנים.

"נחשים הם לא מפלצות צמאות דם. הם לרוב מיוצגים בידי התקשורת בדרך זו כדי להבהיל ולהפחיד", הוא כתב בעמוד היוטיוב שלו. "הסרטונים האלו ממחישים את אופיים השלו של נחשים ביתיים. יש לנו שני נחשים והם מאוד רגועים ועדינים".
 
הנחש הכי חברותי? צפו בסרטון שכבש את הרשת