איזה פספוס. הפועל באר שבע הייתה יכולה לחולל הערב (שלישי) נס ספורטיבי, אך סיימה רק ב-2:2 מול זינמו זאגרב בטרנר והודחה כבר בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות בעקבות התבוסה המשפילה 5:0 במשחק הראשון בקרואטיה ו-7:2 בסיכום שני המשחקים. אלופת ישראל תשחק במוקדמות הליגה האירופית שם היא תפגוש את אפואל ניקוסיה בסיבוב השלישי כשהמשחק הראשון ייערך כבר בעוד תשעה ימים (חמישי) והגומלין שבוע לאחר מכן.
צפו בתקציר: ב"ש עפה מליגת האלופות אחרי 2:2 מאכזב מול דינמו זאגרב
 
אחרי דקות מצוינות ולא מעט החמצות, ג'ון אוגו כבש את הראשון בנגיחה אדירה (15), שער עצמי של סטויאנוביץ' (34) כפיל את התוצאה וטרנר נכנס לאקסטזה, אך שם זה נעצר. האלופה הרבתה להחמיץ, ירדה להפסקה רק עם 0:2 והמחצית השנייה הייתה סיפור אחר והחלום התנפץ במהרה אחרי הפקרות בהגנה ושערים של בודימיר (49) וחאירוביץ' (54).
 
הפועל באר שבע וברק בכר יכולים לשאוב עידוד מכך ש-45 הדקות הראשונות היו נפלאות והזכירו נשכחות, אבל גם להיות מודאגים מהעובדה שהם הודחו מול יריבה שקשה לומר באופן נחרץ שהיא יותר טובה. שלוש החמצות גדולות של טוני וואקמה במחצית הראשונה וצלילה טיפשית ברחבה של עדן בן בסט מנעו מהאלופה לרדת להפסקה בתוצאה אסטרונומית, אך באותה נשימה גם היה אפשר לראות את הפוטנציאל של האלופה שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה בכל החזיתות.