ראש הממשלה בנימין נתניהו רגיל לספוג ביקורת לא מעטה, ומרבה להתלונן על היחס שהוא מקבל בסיקור התקשורתי שלו במהלך השנים. אבל לביקורת כזאת הוא לא ציפה. חבר ילדותו עוזי בלר, שאף התגייס עמו לסיירת, העלה אתמול פוסט יוצא דופן בו תקף בחריפות את נתניהו, וטען כי הוא משסה את העם באופן חסר אחריות ובלתי נסלח. 



"בחודש אוגוסט לפני 51 שנה התגייסנו, שלושה חברים, לצה״ל, ביבי נתניהו, אריאל ברזלי ואנוכי. ריח האקליפטוס הלוהט בשמש וביקורו החטוף של יוני נתניהו בבקו״ם זכורים לי כמו היה זה אתמול. יוני ז״ל ואריאל ז״ל נתנו את נפשם למען המדינה כמו אלפי אחרים, מצוינים ויקרים", כתב בלר. 
 

"אני מעריך כי היום ביבי היה מוציא את כל החבורה המעולה הזאת ואת אלה שנשארו בחיים ונושאים באהבה את המדינה על גבם, אל מחוץ למחנה בשל היותם ״שמאלנים״, ככה לפי הגדרתו חסרת הפשרות", הוסיף.
 

לסיום תקף בחריפות את ראש הממשלה: "על השיסוי הנורא וחסר האחריות המסכן את כולנו, לא נסלח לעולם!". לפוסט הוסיף בלר צילום של שרידי הנגמ״ש של אריאל ברזלי וחבריו במתחם סרפאום מעבר לתעלת סואץ.  גם עיתונאי מעריב בן כספית שיתף את הפוסט של בלר וכתב: "חבר הילדות הכי קרוב של ביבי. כל המוסיף גורע".