הזמרת המצליחה שירי מימון, שהתגלתה בעונה הראשונה של "כוכב נולד", מצטרפת לצוות שופטי "הכוכב הבא", פורמט שהוא כזכור המשך לתוכנית בה הופיע לראשונה. אחרי שעזבה את הריאליטי "אקס פקטור" של הזכיינית המתחרה "רשת", מימון תשפוט לצד קרן פלס והראל סקעת, שופטי התכנית מעונתה השנייה, ואסף אמדורסקי וסטטיק ובן אל, שופטי התכנית מעונתה הרביעית.



במסגרת הצטרפותה לזכיינית "קשת 12", מימון צפויה לככב בסדרות דרמה בערוץ. עם חזרתה לארץ מברודווי, שם נבחרה לככב בתפקיד הראשי במחזמר המדובר שיקגו כרוקסי הארט, תגיע מימון לצילומי העונה השישית, שצפויה להצטלם החל מאוקטובר 2018.





כזכור, זוכת העונה החמישית של "הכוכב הבא", נטע ברזילי, זכתה בחודש מאי 2018 בתחרות האירוויזיון. עדיין לא ברור אם גם השנה ייבחר המתמודד בממסגרת התוכנית, בה נבחרו הנציגים הישראלים בשנים האחרונות. לפי המסתמן בתאגיד מתכננים לפתוח מכרז חדש לתחרות בה ייבחר הנציג הישראלי, ואל התחרות יוכלו לגשת גורמים נוספים כמו "רשת" או "ערוץ עשר".



נראה כי מימון לוקחת את תפקיד השיפוט ברצינות יתרה. במסגרת ראיון שהעניקה ל"מעריב אונליין" בסיום עונתה האחרונה של התוכנית "אקס פקטור", סיפרה הזמרת על לבטיה: "אני חושבת זה כל הזמן אם היו דברים שהייתי עושה אחרת, זו הייתה עונה מאוד סוערת, לי היה לי מאוד קשה. כל הזמן אני אומרת, 'אולי עשיתי טעות'. אבל אני לא יכולה לבכות על חלב שנשפך, אני לא יכולה לחזור אחורה, היה מה שהיה. אני באמת כאן בשביל הבנות שהיו בנחברת שלי, ואני באמת מקווה שבשבילן להכי טוב".