תושייתה של נערה בת 17 הביאה למעצרו של נהג מונית החשוד בביצוע מעשה מגונה בחברתה וצרך סמים מסוכנים. אמש בשעות הלילה התקבל במוקד המשטרה דיווח מצעירה, לפיו חברתה (קטינה כבת 17) נמצאת במונית בדרכה מת"א לכיוון ירושלים, וכתבה לה בהודעת טקסט כי נהג המונית מבצע בה מעשים מגונים ומטריד אותה בניגוד לרצונה והיא חוששת ממנו.

שוטרת המשרתת במוקד 100 של המשטרה שקיבלה את הדיווח, איתרה את המונית ושלחה למכשירה הנייד של הקטינה הנוסעת במונית קישור הנקרא '100 מאתר' שלחיצה עליו מעניקה למשטרה גישה מידית למעקב אחר מיקומה של הצעירה. במקביל, נשארה שוטרת מוקד 100 בנוהל 'קו פתוח' בשיחה עם חברתה של הקטינה והנחתה אותה מה לעשות עד להגעת השוטרים.
לאחר זמן קצר, איתרו השוטרים באמצעות המיקום שנשלח אליהם את המונית כשהיא בשכונת רמות ופעלו למעצרו של הנהג ובמקביל הרגיעו את הקטינה שהייתה נסערת וגבו תלונתה.

נהג המונית החשוד (47, חולון) הובא לחקירה במשטרה בחשד למעשה מגונה באדם, נהיגה תחת השפעת סם מסוכן והחזקה\שימוש בסם מסוכן. מחקירת המשטרה עלה חשד כי החשוד בזמן הנסיעה ביצע מעשה מגונה בקטינה ואף הטריד אותה, עוד עלה חשד כי החשוד נהג במונית כשהוא תחת השפעת סמים מסוכנים. אמש הובא החשוד בפני בית המשפט ששחרר אותו בתנאי מעצר בית ותנאים מגבילים נוספים.