חשד לרצח כפול בנתניה: בעקבות דיווח על צעקות ואלימות במרכז הגמילה לנרקומנים "בית יעל" שבנתניה, הגיעו כוחות משטרה למקום והבחינו במנהל המכון כשהוא ללא רוח חיים ומותו נקבע במקום. בסריקות שערכה המשטרה באזור נמצא חשוד בסמוך למקום והוא נעצר ונלקח לחקירה. במהלך סריקות נוספות במבנה איתרו כוחות המשטרה גופה נוספת. נסיבות האירוע נבדקות.



החשד הוא שהמטופל ככל הנראה רצח תחילה את שותפו לחדר בנסיבות שטרם הובררו. לאור מציאת הגופה על ידי מנהל המקום ויכוח שהתנהל ביניהם הוא רצח גם אותו. מעדויות במקום עולה החשד לפיו גופתו של אחד המטופלים ששהו במקום נמצאה כשהיא מגולגלת בתוך שמיכה מתחת מיטה ובמצב של ריקבון מתקדם. על הגופה נמצאו סימני אלימות וככל הנראה גם דקירות.

על פי החשד, הרצח בוצע לפני מספר ימים והחשוד הסתיר את הגופה. היום מצא מנהל המרכז את הגופה כשהיא מגולגלת בשמיכה וככל הנראה בינו ובין החשוד שבמשטרה מעריכים שהיה שותפו של הקורבן הראשון, התפתח ויכוח בעטיו חבט החשוד במנהל בעוצמה באמצעות חפץ חד בפלג גופו העליון וגרם למותו.

צילום: מד"א

מטעם דוברות מד"א נמסר כי לאחר שהתקבל דיווח במוקד 101 מרחב שרון אודות גבר מחוסר הכרה ברחוב התהילה, הגיעו חובשים ופראמדיקים למקום ומצאו את המנוח כשהוא כבר ללא רוח חיים וסימני אלימות קשים על פלג גופו העליון. הם קבעו את מותו במקום.



פרמדיקית מד"א אנה ים שניר סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו בתוך המבנה גבר בשנות ה-40 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם סימני עלימות קשים בפלג גופו העליון. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו"