זהר רבקה גלס, אשר נלחמה לפני כשלוש שנים בסרטן שד סופני, וריפאה את עצמה באמצעות שינוי אורח חייה, הלכה היום (חמישי) לעולמה. "בצער רב אנו נפרדים מאחותנו המהממת, המדהימה, יפת התואר, שנקטפה מאיתנו כל כך מוקדם ונלחמה כמו לביאה בכל רגע נתון. זהר אנחנו כל כך אוהבים והמומים וכואבים מאד", כתבו קרוביה של זהר בפייסבוק. 

גלס, בת 31 בלבד, גילתה לפני שלוש שנים שהיא חולה בסרטן שד שהתפשט ולפי הרופאים, היה בלתי ניתן לריפוי. על אף הבשורה המרה ולאחר שהטיפולים הרפואיים שניסתה כשלו בזה אחר זה, החליטה גלס לא לוותר, ושינתה את אורח חייה. היא הקפידה על סדר יום, שעות שינה, תזונה בריאה וטבעונית ומדיטציה יום יומית. על אף התחזיות של הרופאים, באמצעות אורח החיים עליו עבדה גלס, היא הבריאה לגמרי. 
לאחר שהבריאה החלה גלס להעביר הרצאות בכל רחבי הארץ בשם "ממלחמה להחלמה", בהם סיפרה על התהליך שעברה, וכיצד ריפאה את עצמה. בראיון שעשתה לפני כשנה וחצי בתכנית "אורלי וגיא" סיפרה גלס כיצד הטיפולים הכימותרפיים שעברה לא עזרו כלל: "כל הרופאים הגדירו אותי כ'בלתי ניתנת לטיפול'. ואמרו שאין תרופה. אחרי שעברתי את כל סוגי הטיפולים, הבנתי שזה לא עובד. ואז הבנתי שאולי אני צריכה לשנות את הדברים. אולי במקום להילחם בסרטן, אני צריכה לטפל בכל הגוף". 

למרות המאמצים, היום כאמור הלכה גלס לעולמה. חבריה וקרוביה של גלס שיתפו בתחושותיהם בעמוד הפייסבוק שלה: "סרטן הוא השטן. זהר גיבורה. יהי זכרך ברוך לעד", כתבה קרובה לגלס. חברה של גלס כתבה כי "זהר, החברה היפה והאהובה שלי, הלוואי והיה לנו יותר זמן לעשות את הדברים שתמיד שמרנו למאוחר יותר, ועכשיו יחד איתך הם הלכו לנצח. אני מבטיחה לשמור אותך תמיד בזכרוני, הפכת להיות כמו אחותי. תנוחי על משכבך בשלום".

חברה נוספת כתבה: "המומים וכואבים. לא מאמינים, מודיעים על פטירתה של היקרה לנו מכל". הלוויתה של גלס תתקיים מחר בשעה 12:00 בבית העלמין בהרצליה.