המשטרה תגיש היום (ראשון) כתב אישום נגד צעיר בן 24 מקריית גת, באשמת תקיפה ללא כל סיבה של קשישה בת 77 לפני כשבועיים, בעת שעברה בפארק שכונתי בעיר, וגרם לה חבלות של ממש. השוטרים שהגיעו לזירה, עקבו אחר טיפות הדם שהובילו אל ביתו של החשוד שנעצר. 

המקרה אירע ב-21 ביולי ומעדויות עולה כי החשוד חבט בפניה של הקשישה וכשנפלה ארצה לא חדל החשוד והמשיך בועט בפניה ובכל חלקי גופה. כוחות המשטרה שהגיעו למקום החלו בבירור נסיבות המקרה תוך תחקור ראשוני ומעקב אחר כתמי הדם שהובילו את השוטרים אל ביתו של החשוד שם הוא אותר כאשר דם טרי על ידיו. 
במקביל לכך פונתה הקשישה על ידי צוותי הרפואה, שהוזעקו אף הם, אל בית החולים לטיפול רפואי ובכלל זה אשפוזה. החשוד שהבחין בשוטרים שהגיעו לעצרו, החל משתולל תוך ניסיונות לתקוף אותם וגרם נזק רב לרכושו בדירה, אך לבסוף נעצר ונכבל. 

החשוד הועבר אל תחנת המשטרה בקריית גת לחקירה בה מסר גרסתו, תוך שחוקרי המשטרה פעלו גם בזירת האירוע במשימת איסוף עדויות וממצאים פורנזיים. בסיום חקירתו נכלא החשוד ומעצרו הוארך בבית המשפט במספר ימים, וככל שהתקדמה מלאכת החקירה הוארך מעת לעת מעצרו פעמים נוספות כשתמונת הקשישה החבולה נמצאת מול עיניהם של חוקרי המשטרה ובפני בית המשפט.
בדיקות מקצועיות שנערכו במעבדות הפורנזיקה של משטרת ישראל קבעו כי ממצאים פורנזיים שנדגמו על החשוד ועל נעליו קושרים את אותו למעשה החמור שמיוחס לו. ממצאים אלו יחד עם חקירה מקצועית שנערכה במשטרה, הבשילו בימים אלו להצהרת חטיבת התביעות במשטרה כי בכוונתם להגיש כנגד החשוד כתב אישום ומעצרו הוארך שוב עד היום בכוונה להגיש היום כתב אישום כאמור