ברוכים הבאים למסלול המכשולים "נינג'ה ישראל" 2018. חושבים שתצליחו לשרוד את המסלול הקשה - יש שיגידו הבלתי אפשרי - שעומד לפנינו? לפני שנתחיל, נזכיר שאף אחד בעולם לא הצליח לעבור את מסלול המכשולים הישראלי, אבל אנחנו סומכים על העמידות וכושר הסיבולת שלכם - אז בואו נתחיל.
 
המכשול הראשון נקרא "הסטפר הלוהט". זה מכשול שחוזר על עצמו כל שנה, אבל תמיד מצליח להפתיע באכזריות שלו. האתגר שלכם הוא לעבור את חודש אוגוסט בחום של 5,000 מעלות, כשכל יום מבטיחים לכם שמחר יהיה קצת יותר חם. מה שעליכם לעשות הוא לדלג כל החודש הזה בין העבודה לבין הבית, כשאתם יודעים שכל החברים שלכם בטיול באגמים של צפון איטליה. אבל זה לא הכל. שימו לב לקושי הבא: את המכשול הזה אתם תצטרכו לעבור כששניים עד שלושה גמדים הנקראים "הילדים שלכם" ייתלו על צוואריכם, יתלוננו שמשעמם להם וינסו לינוק מכם מאות שקלים כל יום במטרה להטביע אתכם בבריכה של גירעון תקציבי. 
 
המכשול השני נקרא "אומגת בול העץ". כאן אתם צריכים לאחוז חזק באומגה ולהחזיק את הראש מעל המים בזמן ששר האוצר מנסה להוריד לכם את המכנסיים עם יוקר מחיה ומסים גבוהים. בדרך כלל ישראלים שוקעים במכשול הזה, ומבקשים הקלות והלוואות. אבל זה לא הכל. בזמן שאתם מנסים להישאר שם למעלה, הממשלה יורה לעברכם חוקים מפלים, מדכאים, מעצבנים ומפלגים. 
 
עד היום היה זה רק בצלאל סמוטריץ' שהצליח לעבור את המכשול הזה בלי שאף חוק יפגע בו. אין צורך לנסות למחות על חוק אחד, כי מיד אחריו יגיע נוסף. נסו לתת לחוקים לעבור מעליכם, ולהתנחם בזה שתמיד היה יכול להיות יותר גרוע, אם למשל הייתם גם דרוזי, גם הומו, גם חילוני וגם שייך לאיזה ארגון שמאל. 
 
שני המכשולים הראשונים דרשו מכם עמידות במצבי לחץ ויכולת איפוק תוך התמודדות עם השפלות וקשיים, אבל "נינג'ה ישראל" רוצה לאתגר אתכם עוד קצת, ופיתחנו את "מכשול גשר המטבעות המתנפצים". כל מקום שתנסו לברוח אליו עלול להיות נפיץ, דליק ופציץ. אם תדלגו לדרום, תסתכנו בעפיפוני ובלוני תבערה; אם תקפצו לטבול בכנרת, טיל סורי תועה עלול לעוף לכם על הראש; ואם תנתרו לאילת, תפגשו את כל אלה שכמוכם לא טסו לצפון איטליה, ומוצאים את עצמם בבופה של ארוחת הבוקר עד אחר הצהריים.
 
אמרנו שזה לא יהיה קל. "נינג'ה ישראל", אנחנו ממשיכים. שימו לב למכשול החדש הבא ה"הצקות ברשתות". בזמן שאתם מנסים לעבור את מסלול המכשולים, טוקבקיסטים יירדו עליכם וישיימנגו את הילדים שלכם. נכון, זה בהחלט לא נעים, אז תוסיפו על זה שפתאום יבשרו לכם שהיום לפני חמש שנים הפכתם להיות חברים של שוקי סומבררו בפייסבוק, דבר שיכול להטריד כל אדם. ועוד מידע מיותר לחלוטין הוא ש"מיכל גוריון מתחילה עכשיו סרטון בשידור חי באינסטגרם". זה רק נועד להסיח את דעתכם מהמסלול, אז נסו להתרכז. 
 
הנה עוד משהו שמטרתו להטריף אתכם: לאורך כל המסלול נשמיע לכם את שירה המעצבן של התקווה 6 "הכי ישראלי–לי–לי", שגרם כבר לכלואים בגואנטנמו להתאבד אחרי ששמעו אותו בלופ במשך שעה. זה הזמן שלכם לוותר על הכל, להגיד שאינכם מסוגלים או לחוות התמוטטות עצבים קולוסאלית. 
אבל אם הצלחתם להגיע עד כאן, ודאי תרצו לדעת מהו המכשול הבא. מדובר ב"מכשול צניעות לכל". את הרעיון לקחנו מ"נינג'ה איראן", זה מכשול קל מאוד, לא צריך לחשוב יותר מדי, אבל בזמן שתעברו אותו, תמצאו את עצמכם מופרדים מנשים, מחויבים לעטות כיסוי ראש ומתפללים לביאת הגשם. 
 
מכיוון שה"נינג'ה" מתרחש בקיץ, יש לנו עוד כמה מכשולים צוננים ומשעשעים, כמו "מכשול האבטיחים הקמחיים": כל אבטיח שתפתחו בעונה הזאת, מתוך תקווה שהוא קר ומתוק, יתברר כאבטיח יקר, קמחי ולא טעים. וגם, שימו לב למכשול החדש שהצבנו לכם: "שרה'לה שרון מנסה לחצות גשר בתאילנד". הבעיה היא לא איך היא עוברת אותו - אלא איך אתם תצליחו להתמודד עם התמונות הקשות. 

חברים, "נינג'ה ישראל" גרסת המציאות יוצאת לדרך, ואם תצליחו לעבור את מסלול הקיץ, נתראה בספטמבר עם המכשולים הידועים והאהובים שכוללים ארוחות חג מתישות, שינה בסוכה וצום. אתם באמת חושבים שתצליחו לעמוד בזה?