כשאנשים מתחתנים, הם חושבים בתמימותם שהם התחתנו רק בני הזוג שלהם, אבל מה שהם לא יודעים הוא שמדובר בעסקת חבילה שאיתה מגיעה כל המשפחה. מאחר שמדובר בגילוי שהוא קשה עבור רבים, יש מי שינסו לצאת מהסיטואציה בכל מחיר. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לגבר אומלל ממומבאי, שלאחר החתונה נחרד לגלות שהוא ואשתו יגורו יחד עם אימא שלה. השתיים מיד החלו לשגע אותו, על כן הוא ניסה לזייף את חטיפתו בניסיון נואש להיפטר מהן.



הבעל הטרי, גאנש ימברקאר בן ה-32 אמר יום אחד לאשתו שהוא יוצא לנסיעת עסקים במסגרת עבודתו, וישוב לאחר שבוע. כשלא חזר במועד המתוכנן, אשתו המודאגת ניסתה להתקשר אליו ולשלוח לו הודעות שוב ושוב, אך לא קיבלה תשובה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, כמה ימים לאחר מכן היא קבלה הודעת ווטסאפ בסמארטפון של אימה שהוא נחטף, לצד תמונה שלו קשור לכיסא ונייר דבק על פיו. למרות שבהודעה השתיים הוזהרו לא לעשות זאת, הן מיהרו לתחנת המשטרה ודיווחו על החטיפה.



רצה לברוח מהאישה והחמות ונכשל. אילוסטרציה: אינגאימג
רצה לברוח מהאישה והחמות ונכשל. אילוסטרציה: אינגאימג



הצעד הזה די הרס לבעל הנואש את הניסיון להתחיל חיים חדשים, שכן במשטרה מיד חשדו בכל הסיפור. "ראינו את הצילום וחשדנו בדרך בה הוא היה קשור לכיסא", אמר גורם בכיר במשטרה המקומית. תוך שהם עוקבים אחר מיקום הנייד שלו, השוטרים מיד החלו להתחקות אחר צעדיו, וכשמצאו אותו נדהמו לגלות את האמת - הוא לא נחטף, אלא פשוט עבר לגור עם אחותו: "הוא ככל הנראה לא סיפר לאחותו על תכנית החטיפה שלו".


הגבר נלקח לחקירה, שם סיפר לשוטרים שניסה לברוח כי "אשתו וחמותו לא הפסיקו להתעלל בו וגם לקחו לו את הכסף שהרוויח במו ידיו כאיש עסקים". לדבריו, היחסים עם אשתו היו טובים עד שעבר לגור איתה ועם אימא שלה. כשאלו לא הפסיקו להטריד אותו הוא ניסה להתגרש מאשתו אך היא סרבה. לכן, באקט נואש אחרון הוא ניסה לזייף את היעלמותו בתקווה שיוכל לחיות חיים חדשים.