קנאה, במידה, היא דבר חיובי ויכולה לעזור לדחוף אנשים לשפר את עצמם ולהיות יותר כמו מי שהם מקנאים בו. אבל כשהרגש הזה יוצא משליטה הוא יכול להיות מאוד מאוד מסוכן ולגרום לקטטות אלימות ולרצח, אפילו בקרב האנשים שאמורים להיות הקרובים ביותר. תוכל להעיד על כך אישה מפלורידה, שתקפה את אמה בגלל שקינאה בה שהיא חולקת מיטה עם בנה בן ה-9.



על פי משרד השריף המקומי, סינמון רולס בת ה-43 רבה עם אימה, לינדה גוטפריד, בנוגע למי ישן עם בנה טריסטון. בשלב כלשהו הריב התפתח לקטטה אלימה ורולס דחפה את גוטפריד על הקיר. לאחר שסיימה איתה, תפסה את ציפור המחמד שלה ואיימה לפגוע גם בה. למרבה המזל, גוטפריד לבסוף הצליחה להימלט מבתה, וברחה לבקש עזרה משכניה.  



כשהשוטרים הגיעו אל ביתם של השכנים, הם מצאו את גוטפריד רגועה ונינוחה ביחס למה שעברה, כשעל גופה חתכים ושריטות כתוצאה מהתקיפה. לאחר מכן, הם הלכו לביתה של גוטפריד, שם מצאו את רולס "כעוסה ושיכורה, היא התקשתה לשמור על שיווי משקל והתנדנדה קדימה ואחורה". רולס ניסתה להכחיש את האישומים נגדה וטענה שלא תקפה את אימה פיזית, אך ללא הצלחה רבה. לאור הראיות על גופה של אמה, והעובדה שיש לה עבר פלילי על מעשים דומים, השוטרים לא השתכנעו מהסיפור שלה והיא נלקחה למעצר.



נכון לעכשיו לא ברור האם הילד יחזור אל אמו לאחר שתשוחרר מהכלא או יישאר עם סבתו. אך דבר אחד ברור, אם ישן אצל גוטפריד כדאי שתבקש שמירה צמודה ותנעל את הדלתות מפני בתה.


רולס ובנה טריסטון. צילום: פייסבוק
רולס ובנה טריסטון. צילום: פייסבוק