יש בעולם לא מעט אנשים רזים ומעוררי קנאה, מסוג האנשים שמסתכלים עליהם שעות בכעס ותוהים למה הם ולא אנחנו. אך ביניהם יש כאלו שהרזון שלהם כל כך קיצוני ומחריד, עד שהוא מסבך אותם בצרות וגורם להם להיקלע לתאונות ההזויות ביותר. תוכל להעיד על כך נערה אומללה מסין, שנזקקה לחילוץ של מכבי האש לאחר שרגלה נתקעה בפתח של ביוב לניקוז מי גשמים.

הנערה הרזה בת ה-16, מהעיר ג'ניואן שבמחוז גוויג'ואו, סיפרה שהיא בדיוק הייתה בדרך חזרה משיעור ספורט בבית הספר, כשלפתע הרגל שלה החליקה ונתקעה בין הסורגים של פתח הניקוז. כשהבינה שהיא לא מצליחה להוציא אותה, יצרה קשר עם שירותי הכבאות. גם הם, אגב, היו המומים מהרזון של הנערה, ולא הבינו איך הרגל שלה הצליחה להיכנס ברווח בין הסורגים, שרוחבם רק 8 סנטימטרים בקושי.

הלכה ברחוב פתאום החליקה פנימה. הנערה האומללה, צילום מסך
הלכה ברחוב פתאום החליקה פנימה. הנערה האומללה, צילום מסך



לאחר שחשבו זמן מה על תכנית פעולה להוצאת הרגל בלי לפגוע בנערה הכאבים ניגשו לפעולה. תחילה, הם שמו על רגליה מטלית לחה כדי שלא תפגע מהגיצים, ואז החלו לנסר את הסורגים סביב הרגל שלה. לבסוף, לאחר עשר דקות מייגעות הנערה חולצה וסבלה מפגיעות קלות בלבד. היא טופלה במקום בידי פרמדיקים עבור שריטות ופצעים קטנים, אך לא נזקקה לטיפול בבית החולים. 


בעקבות התאונה המוזרה, הרשויות הזהירו אנשים לשים לב לאן הם הולכים, כדי שלא יפלו לפתי ניקוז. אך כנראה שהאזהרה הזו צריכה הייתה להיות ממוקדת לאנשים דקיקים בצורה קיצונית בלבד.



הכבאים הצליחו לחלץ את הנערה לאחר עשר דקות מייגעות. צילום מסך
הכבאים הצליחו לחלץ את הנערה לאחר עשר דקות מייגעות. צילום מסך