עובר כל גבול:רוג'ר ווטרס ידוע כבר שנים בתור אחד המחרימים הגדולים של מדינת ישראל בתחום המוזיקה העולמי. תומך ה-BDS שהיה ממקימי להקת ה"פינק פלויד" הביע את דעתו בראיונות, מכתבים פומביים ובהופעותיו, כשכינה את הפלסטינים בישראל "ילידי המקום" ואת היהודים שיושבים במדינה "מתיישבים קולוניאליסטים". כעת, הצליח ווטרס להתעלות בפעולותיו על כל מה שעשה עד כה.



הרשת גועשת בימים האחרונים לאחר שגולשים רבים העלו לאינטרנט תמונות מהופעתו של ווטרס בפולין במהלכה הוקרנה הכתובת "Resist Israeli Anti-Semitism" ("התנגדו לאנטישמיות הישראלית"). המוזיקאי נמצא בימים אלו בסיבוב הופעות באירופה, ובהופעותיו בעיר קרקוב ובעיר גדנסק הוקרנו הכותבות האלו לצד כיתובים פוליטיים אחרים.





הגולשים שתהו לגבי המסר שסותר את עצמו הצליחו למצוא כתובת מהופעה קודמת שלו בלונדון בה לכיתוב נוספו דברי הסבר. "ישראל מפלה פלסטינים על בסיס דת וגזע". כלומר, ווטרס מנסה לומר לנו שה"שמיים" האמתיים הם הפלסטינים. 



גם ערבים וגם יהודים נחשבים לעמים "שמים", שמדברים בשפות "שמיות". אך הפירוש הידוע והמקובל למונח "אנטישמיות" הוא של שנאה כלפי יהודים. בחירתו של ווטרס להקרין את הכיתובים העוסקים באנטישמיות בערים שכ-30 אחוז מהן היו מיושבות בעבר על ידי יהודים, עד האירוע הכי טראגי בהיסטוריה של האנטישמיות והאנושות כולה - השואה, היא ללא ספק, במילים עדינות, בחירה בעייתית מאוד.