כל שיר חדש שמוציא צמד הזמרים המצליח סטטיק ובן אל הופך במהירות ללהיט שצובר מיליוני צפיות ביוטיוב וזוכה להשמעות אינסופיות בתחנות הרדיו. מיד אחרי, היוטיוברים ויוצרי הרשת ממהרים להוציא גרסאות פרודיות, רמיקסים ועיבודים מחודשים לכל שיר של השניים ורוכבים על גלי התהילה.



הסינגל הטרי של הצמד, שיצא ביום ראשון האחרון, עורר תגובות רבות וטענות על כך שהוא מועתק מהלהיט הברזילאי "Abusadamente", אותן המוזיקאים הכחישו. מי שלא הכחיש את ה"העתקה" והחליט לעשות גרסה משלו ליצירה של סטטיק ובן אל, הוא היוטיובר הצעיר "Rahums", עמית רחמים, שיצר לשיר גרסה מילולית הומוריסטית.





קליפים מילוליים הם תופעה רשתית פופולרית בה יוצרי רשת מקליטים מחדש להיטים תוך שהם מחליפים את מילות השירים בתיאורים של המתרחש על המסך בווידאו. בעוד שירם של סטטיק ובן אל עוסק בחוויות מחוף הים בקיץ הישראלי, ובמותגי הגלידה האהובים על השניים, "שוקובו" ו"גומיגם", Rahums התייחס לעיצוב השיער הצבעוני של סטטיק ושר: "חבר שלי תומר צבע לי עם טונר יצא דיי מוגזם". היוטיובר לא שכח להתייחס כמובן גם למראה של בן אל במילים: "אני תימני יה מפוצץ בזהב ובחינה עם לבוש מנומר מקלקיליה".



אם תהיתם, הסיבה בגללה בחר הצמד לשיר על גלידות, היא ימי ההקלטות הארוכים בהם בילו שעות באולפן. בן אל סיפר בראיון לאיריס קול ברדיו 103FM על תהליך כתיבת השיר: "כמו ש'כביש החוף' מדבר על הדרך שבאמת עשינו בכל נסיעה על כביש החוף מחיפה למרכז. בתכלס, זה אותו הדבר, כשהיינו מגיעים לאולפן סטטיק היה מביא שוקובו וגומיגם". סטטיק הוסיף: "הגעתי לאולפן והיה לי בשקית 'גומיגם' וגם 'שוקובו'. המילים יצאו מתוך השקית".