פרקליטות ירושלים הגישה הערב (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבירה כתב אישום נגד מוחמד ג'עברי, באשמת הצתת מלון בדירות בירושלים לפני שלושה שבועות, כנקמה נגד בעלת המלונית. בשריפה שפרצה נפגעו קשה בני משפחה שהתארחו במלון ואבי המשפחה נפצע אנושות כשניסה להציל את ילדיו. סך הכל נפצעו בהצתה 14 אנשים.



על פי עובדות כתב האישום, ביום 26/7/18 בשעות הערב, ונוכח הסכסוך בין מוחמד ג'עברי לבין בעלת מלון דירות בירושלים בו הועסק בעבר ופוטר, החליט הנאשם להצית את המלון. בשעה 1:35 בלילה הגיע ג'בערי למלון ונכנס מכניסתו האחורית. הוא הבחין במסדרון הקומה בעגלת ברזל אשר בתוכה היו גלילי נייר טואלט רבים ומגבות, הזיז אותה והצמיד אותה אל ארון החשמל וזאת כדי שההצתה תפגע בתשתית החשמל והאינטרנט של המלון. לאחר מכן הצית את נייר הטואלט באמצעות המצית, בכוונה ליצור שריפה אשר תדליק את ארון החשמל וביודעו שהיא תפגע גם באורחי המלון.



כתב אישום הוגש גם נגד ראידה מוסא, שעבדה יחד עם ג'עברי במלון ופוטרה אף היא ויוסף קמבוז, חברו של ג'עברי. על פי הפרקליטות מוסא שהשתתפה בהצתה וקמבוז מואשם בסיוע להצתה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של כל שלושת הנאשמים עד תום ההליכים.