גדול יותר מהמתחרים: חברת סמסונג הכריזה הערב (חמישי) בניו יורק על הגלקסי נוט 9 - המכשיר החדש בסדרת הפאבלטים שלה. "מתחילת הדרך, הנוט שימש כחלון הראווה שלנו מבחינת טכנולוגיה מעולה וחדשנות המובילה את התעשייה. הגלקסי נוט אינו שונה מקודמיו בהיבט זה. הוא תוכנן לספק את הביצועים, העוצמה והבינה אשר המשתמשים הכבדים של היום רוצים וצריכים," אמר ד.ג'. קוה, נשיא ומנכ"ל חטיבת המחשוב והתקשורת הניידת בסמסונג.



אנשים משתמשים בטלפונים שלהם כמעט בכל דבר שהם עושים, במשך כל היום ומדי יום. מסיבה זו, הם זקוקים לטלפון המסוגל לעמוד בקצב מבלי שיצטרכו לחפש את השקע הקרוב כדי לטעון אותו מחדש, למחוק תמונות כדי לפנות שטח אחסון לתמונה הבאה, לחכות לנצח שהסרטון ירד לפני שהם עולים לטיסה או להתמודד עם תגובה מאוחרת בזמן שהם משחקים.



המכשיר החדש מצויד בסוללה בנפח 4,000mAh - הגדולה ביותר שהוצעה עד היום למכשיר בסדרה. החברה מתחייבת כי היא מספקת את הכוח הדרוש ליום שלם של שיחות, הודעות טקסט, משחרים וצפייה בסרטים מהבוקר עד הערב. הוא מגיע בשני גדלי זיכרון 128 ג'יגה וחצי ג'יגה, הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון עד חצי ג'יגה. הדבר אומר שהמכשיר בסך הכל יכול להגיע לנפח זיכרון של טרה אחד.



הנוט 9 מגיע עם מעבד 10mn התומך במהירות הורדה של עד 1.2 ג'יגה בייט לשנייה - המהירות הגבוהה ביותר כיום. בנוסף, הוא כולל מערכת קירור מובנית, ואלגוריתם מבוסס בינה מלאכותית המובנה בהתקן ומתאים את עוצמת הביצועים על מנת להציע יציבות מרבית.





העט החכם השתדרג


ה-S Pen הוא המאפיין המזוהה ביותר עם סדרת המכשירים. האביזר, שהחל כאמצעי כתיבה ושרבוט מציע כעת יותר עוצמה ושליטה. כעת, הוא תומך בחיבור בלוטוס, המאפשר בין היתר לצלם תמונות ולהפעיל ולעצור סרטוני וידאו בלחיצת כפתור.



המצלמה משתמשת בבינה מלאכותית כדי לזהות את מרכיבי התנועה ומתאימה את אופן הצילום אליו. כמו כן, היא מאפשרת למשתמשים לדעת מה השתבש בתמונה כדי שהמשתמשים יוכלו לצלם מחדש את התמונה, ותציג התראה כאשר התמונה מטושטשת, מושא הצילום מצמץ, משהו נמרח על העדשה או שתאורה ברקע פוגמת באיכות התמונה.



המכשיר מצויד במסך הגדול ביותר אי פעם - 6.4 אינץ' וברמקולי סטריאו תוצרת AKG. כמו כן, הוא תומך בטעינה מהירה, בעמידות במים ואבק בתקן IP68. ישנן אפשרויות שונות לפתיחת הנעילה - כמו סריקת הקשתית וזיהוי פנים, המאפשרים לשמור על בטחון המידע החשוב.



המכשיר יהיה זמין החל מ-24 באוגוסט, בצבעי שחור חצות, סגול לבנדר, בגוון נחושת מטאלית עם S Pen ובגוון כחול אוקיינוס עם S Pen צהוב. המחיר בארץ טרם פורסם.