היום הוא יום הולדתו של המצביא הצרפתי, נפולאון בונפרטה, ואין מי שלא מכיר את הצלחותיו הרבות בתחום הצבאי והמדיני. אבל מה שהרבה אנשים שוכחים הוא, שכשבונפרטה לא היה עסוק בכיבוש מדינות, הוא אהב לכבוש את ליבן ובעיקר מיטותיהן של נשים רבות מאוד. למעשה, הרבה מאוד היסטוריונים משוכנעים שחיי המין שלו היו הרבה יותר מעניינים מפועלו הצבאי ומקדישים את רוב זמנם כדי לבדוק בדיוק מה קרה שם.


אחד מהם, ההיסטוריון הבריטי אנדרו רוברט, טוען שהמנהיג הצרפתי היה ממש חייתי במיטה ואם מתעקשים, אז גם היה די סוטה. את בתוליו איבד נפוליאון בבית בושת בפאריז, וזו הייתה מה שרוברט כינה "חוויה מטונפת למדי". בגלל שזו הייתה הפעם הראשונה שלו, לא היה לו מושג מה הוא עושה ולכן הצליח לעשות את זה כמו שצריך רק עם הזונה הרביעית אותו יום: "הוא עוד לא היה אז הגבר הכריזמתי והמקסים כפי שאנו מכירים אותו", הסביר רוברט בראיון לאתר Standart.

אבל עם השנים הגיע גם הניסיון, וחיי המין של בונפרטה לא רק השתפרו, אל הפכו הפרועים למדי. היו לו עשרות מאהבות, אבל התקופה הסוערת ביותר, באופן לא מפתיע, הייתה כשפגש את ג'וזפין, אשתו הראשונה. לדבריו של רוברט, "מכתבי האהבה שלהם היו ארוטיים בצורה חסרת גבולות וללא עכבות". 
 

כתבו מכתבי אהבה ארוטיים במיוחד. נפוליאון וג'וזפין
כתבו מכתבי אהבה ארוטיים במיוחד. נפוליאון וג'וזפין

 
במכתבים הללו גם ניתן בבירור לראות את האובססיה של המנהיג הצרפתי למה שמכונה בלטינית Cunnilingus (כשגבר מבצע מין אוראלי באשה): "הוא היה אובססיבי לגבי זה והיה כותב לה על כך כל הזמן. פעם אחת הוא כתב לה 'אל תתקלחי במשך שלושה ימים' כי הוא אהב לבצע בה מין אוראלי כשהיא לא נקייה".אפילו היה לו כינוי חיבה לאיבר מינה, אותו אף אחד לא ממש מבין עד היום: הברון דה קפן.
 
באשר לג'וזפין, רוברט הסביר שהיא אהבה לעשות במיטה משהו אותו כינתה "זיג זג", אך הוא מודה שלא הצליח לפענח למה התכוונה: "אני נואש לגלות מה זה. עשיתי מחקר מאוד מקיף אבל לא הצלחתי להבין מה זה. סקס זה דבר מורכב".

לדעתו של ההיסטוריון הבריטי, היום חיי המין של השניים לא היו נחשבים למשהו יוצא דופן, שכן "בני נוער כותבים דברים יותר גסים ברשתות החברתיות".  אבל במונחים של אז, מה שהם עשו וכתבו היה בגדר שערורייה.