מתקפל? מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין צפוי לאמץ את ההגדרה הרחבה לאנטישמיות, כך דווח הבוקר (חמישי) בתקשורת הבריטית. על פי הדיווח, הדבר צפוי להתרחש במהלך ועידת המפלגה שתיערך בחודש הבא. השינוי יתרחש, לאחר מחלוקת שנמשכה מספר שבועות בין הוועד הפועל הלאומי של המפלגה, לבין הקהילה היהודית.
על פי הדיווחים, הגורם למחלוקת הוא עצם כך שהמפלגה לא אימצה את 11 הדוגמאות לאנטישמיות שצוינו על ידי הברית הבינלאומית לשימור זכר השואה. הם טענו כי כי אחת הדוגמאות, הופכת את הביקורת על ישראל לאנטישמית. על פי הדיווח שפורסם בגרדיאן, הלייבור פתוחים לאמץ את העקרונות המלאים, כולל כל הדוגמאות הנלוות, זאת בתום התייעצויות עם הקהילה היהודית.
הלייבור מקווים לפתור את הסוגייה לפני הכינוס שצפוי להתקיים בסוף חודש ספטמבר. המועד שהם מכוונים אליו, הוא ה-4 בספטמבר, לפני כינוס NEC הבא. עם זאת, אימוץ הסעיף השנוי במחלוקת בעיניהם, "טענה שקיומה של מדינת ישראל היא מאמץ גזעני", יהיה מותנה במציאת דרך לנווט בנושאי חופש הביטוי. בין היתר, אפשרות להוסיף הגנות נוספות לקוד ההתנהגות. עוד הועלו חששות, כי הדוגמה צפויה להפריע למתיחת ביקורת על מצבה של ישראל, דבר חשוב למפלגה.

בתוך כך, ה-Times Of London דיווח שיו"ר הלייבור הצטלם במהלך האזכרה למחבלים ב-2014 עם מאהר אל טאהר בכיר בארגון החזית העממית לשחרור פלסטי. חודש לאחר מכן, ביצע את הפיגוע בבית הכנסת בהר-נוף, בו נרצח רב בעל אזרחות בריטית.