שוקי ביטון מראשון לציון, בעליה של חברת "שוקיל'ה פרוייקטים בע"מ", המפעילה את המסעדה "שוקי הדייג" בבת-ים ובעלה של הזמרת עדן בן-זקן, נעצר במסגרת פרשה רחבת היקף של הפצה וקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות ומזויפות, כך הותר היום (ראשון) לפרסום. ביטון חשוד כי החל משנת 2015 ועד לימים אלו ממש, קיזז בספרי החברה שבבעלותו, חשבוניות פיקטיביות או מזויפות בסכום של כ-1,200,000 שקלים. בית משפט השלום בראשון לציון, נעתר לבקשת מחלקת החקירות מכס ומע"מ תל-אביב והמרכז ברשות המסים, החוקרת את הפרשה, לשחרר אותו בתנאים מגבילים.   
כאמור, מדובר בחקירה מסועפת, שעניינה הפצה וקיזוז של חשבוניות מס פיקטיביות ומזויפות בהיקף של מאות מיליוני שקלים על שמן של חברות שונות בתחום הדלק ובתחומים שונים. החקירה מנוהלת ברשות המסים בשיתוף עם לה"ב 433, יחידת יאל"כ, (היחידה הארצית לפשיעה כלכלית), ועם הפיכתה לגלויה נעצרו שלושה מעורבים: זאב שמיין, שלמה אלון יעקובסון ונאדר ג'אבר ובוצעו פעולות חקירה נוספות.

בחקירתם של המעורבים האחרים בפרשה התברר, שהחשוד, שוקי ביטון, רכש מהם, חשבוניות מס פיקטיביות ומזויפות, אותן, קיזז כהוצאות או שומות בספרי החברה שלו ובכך השתמט מתשלום מס אמת. בדיון שהתקיים בבית המשפט ביום 9.8.18 ניתן צו איסור לפרסום שמו של ביטון. אתמול, עם הפיכת החקירה לגלויה, הסירה השופטת רבקה גלט את צו איסור הפרסום, לאור הסכמת הצדדים.