עסקת ענק בשוק המשקאות העולמי: חברת פפסיקו, יצרנית פפסי קולה, 7UP ומשקאות נוספים, רכשה את חברת סודהסטרים הישראלית תמורת 3.2 מיליארד דולר. העסקה נעשתה לפי שווי של 144 דולר למניה. רק החודש נהנתה סודהסטרים מ"הרבעון הכי מוצלח שלה אי פעם", והתשיעי ברציפות עם גידול דו ספרתי בהכנסות. בעקבות העסקה, ביקשה סודהסטרים להפסיק את המסחר במניית החברה בתל אביב עד לתחילת המסחר בנאסד"ק. פפסיקו מגיעה לעסקה לאחר ארבעה רבעונים רצופים בהם נרשמה ירידה במכירות.

העסקה צפויה לצאת לפועל עד ינואר 2019, לאחר אישור הרגולטורים ובעלי המניות של החברה הישראלית. לאחר השלמת העסקה, סודהסטרים תנוהל כחטיבה נפרדת בתאגיד פפסיקו תחת ההנהלה הנוכחית שלה מה ששני הצדדים אמרו כי מדובר בחלטה הכרחית על מנת לשמר את התרבות היזמית של סודהסטרים. את חברת פפסיקו ייצגו בעסקה בישראל עורכי הדין יאיר גבע, אבירם חזק וגיא כץ, ממשרד הרצוג פוקס נאמן. בארה״ב יוצגה על ידי משרד גיבסון דן.

בשביל פפסיקו, סודהסטרים נותנת לה דריסת רגל במה שמנהל הכספים של ענקית המשקאות, יו ג'ונסטון, כינה "יצירה למשקאות תוצרת בית". "אנחנו באמת רואים את שתי החברות כהתאמה אידאלית בהרבה מובנים", אמר ג'ונסטון למגזין פורצ'ן.  

עבור החברה הישראלית, העסקה נותנת לה גישה למערך ההפצה האדיר של פפסיקו. לשם השוואה, סודהסטרים פועלת ב-46 מדינות, לעומת יותר מ-200 של פפסיקו. מנכ"ל החברה, דניאל בירנבאום, אמר כי החברה שלו פועלת בתחום "הטרנדים בגדולים", כמו לקוחות שרוצים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם. המכונה של סודהסטרים, שיכולה לעמוד על השיש במטבח, מאפשרת להוסיף פחמן דו חמצני לבקבוקי מי ברז ממוחזרים. 
 
בעבר, בירנבאום מתח ביקורת על פפסיקו על רצונה להיכנס לתחום המים המבוקבקים וכינה את את מותגי הפרמיום בתחום המים כ"תרמית השיווק והפרסום הגדולה ביותר בכל הסמנים". הפעם הוא שיבח את הענקית האמריקאית וכנה אותה "אמיצה" על כך שהיא מוכנה לצאת מהבקבוק. 

סודהסטרים נכנסה למודעות הבינלאומית לפני מספר שנים כששכרה את שירותיה של השחקנית סקרלט ג'והאנסון כפרזנטורית של החברה. הדבר עורר סערה לאחר שנודע כי לחברה מפעל ביו"ש והיא והשחקנית הואשמה בתמיכה בכיבוש הישראלי. הביקורת אילצה את השחקנית להסביר את צעדיה והיא אמרה כי "אני לא מומחית לגבי ההיסטוריה של הקונפליקט (הישראלי פלסטיני), ואף פעם לא התיימרתי להיות", אולם אמרה כי אמונתה בערכי החברה גוברת על המחלוקת אודות אחד ממפעליה, הממוקם מעבר לקו הירוק.