ניסיון חיסול בכיכר המדינה: יריות שנורו מקטנוע חולף לעבר רכב בו נסע העבריין בן כהן באזור כיכר המדינה, ברחובות סמילנסקי פינת ז'בוטינסקי, לא גרמו לנפגעים אך עוררו בהלה גדולה. על אף שבן כהן טוען כי כלל לא היה ברכב, במשטרה בטוחים שהוא היה היעד לחיסול. כתב הפלילים בוקי נאה התייחס בתכנית הרדיו של ענת דוידוב ובן כספית ב-103FM לניסיון החיסול וטען כי העבריין מצוי בסכסוך עם גורמים שמנסים לחסלו ומנסה לפגוע בהם גם.



כהן הוא עבריין מוכר שנפצע בעבר קשה ואיבד את שתי רגליו. השניים שירו לעברו נמלטו ורכב אליו הם כיוונו נותר בחניון בניין בתל אביב. בוקי נאה טען כי "יש כמה אנשים שבן כהן רב איתם בשנים האחרונות. המשטרה חושבת שהיא יודעת מי פוצץ לו את הרכב לפני שנתיים וניסה להרוג אותו, ויש גם עד מדינה, אך הפרטים מצויים תחת צו איסור פרסום".



לדבריו, "מי שניסה להרוג אותו, והצליח רק לקטוע לו את שתי הרגליים, ינסה לעשות זאת שוב. כדי שלא ינסו שוב הוא מנסה לפגוע בתוקפיו. הקם להורגך השקם להורגו".



 


"כהן הוא איש חזק מרמת גן שמשיג כל מה שהוא רוצה", סיפר נאה. "כשהוא תכנן להיות כדורגלן, הוא הכניס את עצמו להרכב של הפועל רמת גן. המשרדים שלו נמצאים באחד מבתי הקפה הנחשבים במגדלי U בתל אביב. אם הייתי סוכן ביטוח לא הייתי עושה לו ביטוח חיים אחרי שניסו לחסל אותו בפעם השנייה".



נאה סיפר כי "ניסיון החיסול השני היה כמו בסרט. המשטרה מנסה לפענח את הפשעים הללו ומשקיעה מאמצים רבים בנושא כדי לתפוס את הכותרת בעיתון. לעתים הם היא גם מצליחה לפענח, אך החשודים בורחים לחו"ל ואי אפשר לעצור אותם. אני רוצה לתת צל"ש לאלו שירו מהאופנועים ולא פגעו באף אחד לא שהיה קשור לאירוע".