איש השמאל וח"כ לשעבר אורי אבנרי, הלך לעולמו בגיל 94 בבית החולים איכילוב בעקבות שטף דם מוחי. יעל דיין, עיתונאית, ח"כ לשעבר ובתו של משה דיין סיפרה לבן כספית ואריה אלדד ב-103FM על העיתונאי המוכשר: "אני עצובה ביום כזה. היו בינינו יחסי ידידות גם לי וגם לאמי, לפני שנה הוא הגיע ליום ההולדת המאה שלה. אכן יכל היה להיות לי ויכוח איתו על הרבה נושאים אך לא נגענו בנושא הזה. הוא אף פעם לא דיבר איתנו על משהו שקשור באבא שלי (משה דיין). בשער האחורי הוא בא בחשבון עם אבא שלי. הרבה דברים שהוא עשה הוא עשה בצורה הכי צהובה ונמוכה בקשר לאבי אך לא עסקתי בזה. הוא ידע שאני חושבת שהוא כותב דברים לא נכונים ודנתי עמו בסיבוכים שלו עצמו".



על חגיגות יום הולדת המאה של אמה סיפרה: "זה היה אירוע מצומצם, אמא הסכימה שנזמין מעט חברים ובני משפחה, ביניהם אורי שהגיע לבית האחיינית שלי. אורי התייצב לאירוע וזו הייתה פגישה מאוד מרגשת. גם היא כואבת את לכתו. הבכי שלנו הוא משפחתי. הוא היה דור ביניים שלא גדל בכדורי או נהלל, אך היה מורה דרך לי ולילדיי כמו שאנחנו ניסינו להיות לדורות הבאים".





"הוא תמך במעשיי בכנסת בנושאים החברתיים", סיפרה, "לא משנה אם זה היה במאבק נגד ההטרדות המיניות או למען הקהילה הגאה. מבחינה חברתית, במשך הרבה מאוד שנים היו בימי שישי התכנסויות של אנשי רוח, עיתונאים וסופרים בכל מיני בתי קפה, אורי היה יושב בראש השולחן כרדיקלי מבינינו. בשנים האחרונות או שהוא התמתן או שאנחנו הקצנו. כבר אי אפשר היה להבדיל בינינו. אכן הייתה התפכחות אחרי התנהלות ערפאת אך היתה גם התפכחות כלפי המנהיגים שלנו. רצח רבין עדיין היה לאירוע מכונן לרעה מבחינת המוטיבציה של השמאל".



לסיום יעל התייחסה לבחירות לראשות העיר תל אביב והצהירה שתתמוך ברון חולדאי: "אני גרה סמוך לכיכר רבין בתל אביב ובבחירות לראשות העיר אני אצביע לרון חולדאי. לא אצביע לסיעה, לא למרצ ולא לאלו שקראו להם פעם מפא"י. אני רואה הרבה זלזול של ההרכב האנושי והתפקוד במועצה. אני רואה המון סיעות שאחרי שנבחרו שלא מורגשים כלל, אולי זה כי יש ראש עיר מאוד חזק בעיר".