נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס בטוויטר לעסקה של עורך דינו לשעבר, מייקל כהן, בה הוא מודה כי שילם דמי שתיקה לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס ולדוגמנית פלייבוי, קארן מקדוגל, בתמורה לכך שלא יספרו כי ניהל איתן רומן. טראמפ כתב: "אם מישהו מחפש עורך דין טוב, אני ממליץ לא לשכור את שירותיו של מייקל כהן".

עורך הדין לני דייוויס, המייצג את כהן אמר בראיון ב-CNN כי הוא מאמין שהלקוח שלו יסכים להעיד בפני בית המשפט ללא קבלת חסינות. "אני מאמין שאני יכול לומר זאת בבירור למרות שלא שאלתי אותו במפורש עדיין". בתוך כך, הוא אמר בראיון ברשת CBS כי "אם טראמפ לא היה מכהן כנשיא - הוא כבר היה נשפט ונכלא". דיוויד הסביר: "הוא ביצע פשע ובית המשפט העליון עדיין לא החליט האם הוא יוכל להישפט בתור נשיא".  
אך בכך לא הסתיימו צרותיו של הנשיא, לאחר שמנהל הקמפיין שלו, פול מנפורט הורשע בשמונה סעיפי אישום, מתוך 18 העוסקים בעבירות מס, כשב-10 הנוספים הוכרז על משפט חוזר. "אני מרגיש רע עבור מנפורט והמשפחה הנפלאה שלו. מערכת הצדק הפעילה עליו לחץ רב במשך שנים רבות, אך בניגוד לכהן - הוא סירב להישבר ולהמציא דברים כדי להשיג עסקת טיעון, כבוד רב לאדם אמיץ כזה", כתב בציוץ.
 
כעבור מספר דקות הוא כתב שני ציוצים נוספים: "מספר רב של סעיפים, עשרה, לא ניתן אפילו להכריע בהם במקרה של פול מנפורט. זה ציד מכשפות!".
 
בציוץ נוסף הוא כתב: "מייקל כהן הודה בסעיפים של הפרות מימון קמפיין. זה לא פשע. אובמה ביצע הפרות גדולות של מימון הקמפיין והכל הסתדר במהרה".
 
כזכור, במהלך הלילה פורסם כי הפרקליט הודה בתשלום של דמי שתיקה לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס ולדוגמנית "פלייבוי" קרן מקדוגל. הוא טען כי טראמפ עצמו הורה לו על התשלום. במסגרת הסכם טיעון, הוא הודה בשמונה סעיפי אישום, בהם העלמת מסים, רמייה ועבירה על חוקי מימון קמפיין.

אמנם הוא אמר בבית המשפט כי עזר באופן לא חוקי "לבחירתו של דמות בכירה בממשל הפדרלי", אבל עורך דינו, לני דיוויס, הבהיר מחוץ לכתלי בית המשפט, כי הכוונה אכן הייתה לנשיא. "כהן העיד כי טראמפ הורה לו לבצע פשע ולשלם לשתי הנשים מתוך מטרה להשפיע על הבחירות". הוא הוסיף: "אם התשלומים האלה היו פשע שביצע כהן, כיצד זה ייתכן שטראמפ לא מעורב בפשע גם הוא?". על פי הדיווח ברשת CNN, הוא הסכים לרצות מאסר של שלוש עד חמש שנים.