נראה שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ עלה לסטיבן טיילר, סולן אירוסמית', לגמרי על העצבים, ועכשיו - הגיע הזמן להגיב, וכל האמצעים כשרים. הנשיא טראמפ ממשיך להשתמש בלהיט של אירוסמית' מ-1993 ‘Livin’ On The Edge’, על אף שההרכב כבר ביקש ממנו בעבר לא להשתמש בשיריהם בעצרות או בכנסים שלו. כעת לטיילר נמאס והוא החליט להוציא לנשיא מכתב מעורך דין בו הוא מתבקש להפסיק להשתמש בקטע.



במכתב נטען כי הנשיא משתמש בשיר באירועים פוליטיים, כפי שהתקיים שלשום במדינת ו'ירג'יניה, על אף שלא ניתן לו אישור לעשות שימוש באף שיר של ההרכב. במכתב מצוין כי מה שחמור יותר הוא העובדה כי בקשה כזו נשלחה לנשיא כבר פעמיים בעבר, ובכל פעם הוא בוחר להתעלם.



זהו לא ההרכב היחידי שאסר על טראמפ להשתמש בשיריו – גם הרולינג סטונס, ניל יאנג ואדל הוציאו איסור דומה – מכולם, אגב, טראמפ לא ביקש רשות. אז האם הנשיא יתייחס למכתב ברצינות או שהשניים ייפגשו בבית משפט? נמתין להתפתחויות!





דואט עתיק של מיק ג'אגר וקארלי סיימון התגלה במקרה


יותר מ-45 שנים לאחר שהוקלט, התגלה דואט בין קארלי סיימון למיק ג'אגר סולן הרולינג סטונס, עליו השניים עבדו ב-1972. מדובר על בלדה בשם "Fragile", שלפי הדיווחים, לא שודרה או הושמעה בציבור מעולם. השיר נמצא בטייפ ששייך לאספן מעריץ של הסטונס, שדיווח כי ג'אגר שר את מרבית המילים בעוד שסיימון אחראית להרמוניות.


בריאיון שהעניקה קארלי סיימון למגזין הרולינג סטון לפני כשנתיים היא סיפרה על הקלטות השיר, והוסיפה כי הקלטת אבדה כבר לפני שנים. אז זהו, שלא. עכשיו נקווה שהשיר יעלה בקרוב לרשת, כדי שנוכל גם אנחנו ליהנות מהבלדה של השניים.

מיק ג'אגר - אנדי וורהול. צילום: יח"ץ.  יותם אלאלוף
מיק ג'אגר - אנדי וורהול. צילום: יח"ץ. יותם אלאלוף