פעילות סמויה של המשטרה בנתב"ג חשפה כי דייל בכיר, המשמש כמנהל שירות בטיסה, חשוד בעבירה של גניבת כסף הנאסף בטיסה למען סיוע לנזקקים. לפי החשד, הדייל נהג לגנוב בשיטתיות את הכספים שנתרמו על ידי הנוסעים במטוס, שסברו כי הכסף מועבר לעמותות. הדייל, בן 52 תושב גוש דן, עוכב לחקירה על ידי המשטרה, במהלכה הודה בגניבת הכסף. 

החקירה הסמויה נפתחה כאשר עלה החשד כי הדייל, מתוקף תפקידו, פונה לנוסעים ומבקש מהם לתרום כספים עבור עמותות סיוע במעטפות מיוחדות, הנמצאות בכיס במושב המטוס. בלש ממשטרת נתב"ג הצטרף אמש לטיסות פנים לאילת, בה שימש החשוד כמנהל השירות בטיסה, ובמהלך הטיסה בוצעה פעילות שחיזקה את החשד נגד הדייל, לפיו הוא נוהג לאסוף את מעטפות התרומה, ובמקום למסור אותן במלואן לצוותי הקרקע בגמר הטיסה, הוא נוהג לשמור ברשותו חלק מהמעטפות. 

בתוך כך, בחיפוש שערכו הבלשים בחפציו של הדייל נמצאו מעטפות כסף שאסף מתרומות הנוסעים של ארבע טיסות לאילת, בהן עבד, ובתוכן סכום של למעלה מ-2,000 ש"ח. בנוסף, בחיפוש שערכו בביתו של החשוד נמצאו עוד למעלה מ-7,000 ש"ח במזומן, וכן מעטפות התרמה רבות. בסיום חקירתו שוחרר הדייל למעצר בית של חמישה ימים.