לאחרונה החל טרנד חדש, בעיקר בחו"ל, של מסיבות בהן הורים לעתיד חושפים את מין התינוק שלהם. אין ספק שמדובר באירוע משמח, אבל עבור נערה בת 19 מבריטניה שהשתתפה במסיבה כזו זה היה קצת יותר מידי, וכשאחותה חשפה שהיא תלד בן היא חטפה התקף לב.



המקרה הדרמטי התרחש כשבני משפחתה של קלואי מריוט התכנסו כדי לחגוג עבור אחותה ניקול, 23, בפאב מקומי בעיר סטוק און טרנט בסאפורדשייר.  "בדיוק התחלנו להדליק את הנרות על העוגה כשהיא התמוטטה", סיפרה אימה קים. למרבה המזל, גיסה ושני בני משפחה נוספים מיהרו לעברה וביצעו בה החייאה, לאחר שליבה חדל לפעום למשך תשע דקות.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בבריטניה, קלואי הובהלה לבית חולים להמשך טיפול, שם הוכנסה לתרדמת מלאכותית למשך 24 שעות. היא שבה מאז להכרה והועברה לבית חולים אחר להמשך טיפול וצפויה לה החלמה מלאה.


התרגשה מאוד כשהבינה שיהיה לה אחיין. קלואי ואחד האחיינים שלה
התרגשה מאוד כשהבינה שיהיה לה אחיין. קלואי ואחד האחיינים שלה

 
לדבריה של קים, לבתה היסטוריה של בעיות לב וכבר בגיל חצי שנה שמו לה קוצב לב. כמו כן, במהלך השנים היא יצאה ונכנסה לבתי חולים ועברה כבר כ-15 ניתוחים. לדבריה, התקף הלב נגרם בגלל הלחץ שבארגון המסיבה לאחותה וכן כתוצאה ההתרגשות מכך שגילתה על מין התינוק שלה. "לקח לה שבועות לארגן את המסיבה לניקול. באותו יום היא הייתה מאוד עמוסה".

לדעתה, מהירות המחשבה של בני המשפחה מנעו מבתה נזק מוחי, אם כי קלואי עדיין חשה מעורפלת מאז. "הם הצילו את חייה, אם הם לא היו עוזרים לה היא לא הייתה כאן היום", הסבירה קים. "היא מאוד מבולבלת עכשיו והיא לא מבינה מה קרה לה, היא סובלת מאובדן זיכרון. נאלצנו לספר לה שוב שיש לה אחיין".
סובלת מבעיות לב מגיל צעיר. קלואי מריוט
סובלת מבעיות לב מגיל צעיר. קלואי מריוט