לעתים קרובות יוצאים מחקרים על סגולותיו של הסקס ועל כמה זה בריא לעשות אותו באופן קבוע. אבל כמובן שגם סקס, כמו כל דבר אחר, צריך לעשות במידה, אחרת היתרונות שלו במהרה הופכים לחסרונות. למעשה, גורמים בכירים במדינת אוגון, ניגריה, טענו בשבוע שעבר שעודף סקס עלול אפילו להיות מסוכן, והם משוכנעים שזה מה שגרם למותה הפתאומי של אם לחמישה.

המשטרה המקומית במדינה פתחה לאחרונה בחקירת רצח, לאחר שהאם בת ה-40, מונסותר, נמצאה ללא רוח חיים בעקבות מרתון סקס עם המאהב הצעיר שלה. לדברי המשטרה, קלווין מייקל, 28, נעצר לאחר שהביא את גופתה לבית החולים המקומי ולא יכול היה לתת לרופאים הסבר ברור על נסיבות מותה. במהלך חקירתו, מייקל טען שהם לא עשו מרתון סקס, אלא סקס בכמות נורמטיבית "כפי שמצופה מגבר". 

לדבריו, הוא חש צער רע על מותה של מונסותר שכן היה מאוהב בה, ולא היה עושה דבר שיפגע בה. "הוא סיפר שהכיר אותה באוטובוס לפני חודש", אמר דובר המשטרה על פי דיווח של אתר החדשות בניגריה "אורקל ניוז". "הוא טען שהזמין אותה לבית של חבר, שם היא התמוטטה ומתה זמן קצר לאחר שסיימו לקיים יחסי מין". לטענתו של מייקל, היא מתה בגלל שהייתה לה אולי בעיה בריאותית שהוא לא ידע עליה, ושהוא לא כזה טוב שהצליח "ל**** אותה למוות".

אבל מנגד, בעלה של מונסותר, אידואו, סיפר לשוטרים ש"כשהלך לעבודה אשתו הייתה בריאה ובמצב טוב", ולכן אינו מבין איך דבר כזה יכול היה לקרות. על פי הדיווחים הוא בכה והיה מוכה צער בשל מות אשתו ואם ילדיו.

קלווין מייקך. צילום: משטרת אוגון
קלווין מייקך. צילום: משטרת אוגון