תושב תל אביב בן 50 נעצר בסוף השבוע האחרון בחשד לביצוע אונס אלים כלפי אישה בת 35, יצאנית במקצועה. לפי החשד, העצור הוביל את הקורבן לביתו, ולאחר שהחל ביניהם וויכוח לגבי גובה התשלום הוא כלא אותה במקום, הכה אותה נמרצות ואנס אותה באכזריות. לאחר שהנפגעת פתחה בצעקות, הזעיקו השכנים את המשטרה והחשוד נמלט מהמקום, זאת לאחר שגנב את כל רכושה וכספה. 



שוטרים שהגיעו למקום פגשו בשכנים בבניין וביצאנית, שהייתה נסערת וחבולה בגופה. מעדויות שמסרו עלה כי השכנים שמעו את זעקותיה של הנפגעת, ודפקו על דלתו של החשוד, אך זה לא פתח בפניהם את הדלת עד אשר לא בא על סיפוקו. לאחר מכן, כשהבין החשוד שהשכנים הזעיקו את המשטרה הוא גנב את רכושה של הנפגעת וברח מהמקום.  



השוטרים החלו בסריקות נרחבות בחיפושים אחר החשוד, במהלכן הצליחו להתחקות אחר עקבותיו, ומצאו אותו כשהוא בזרועותיה של יצאנית אחרת. בחקירה הראשונה טען החשוד כי הלא היה בדירה וכי בילה עם היצאנית שבזרועותיה נלכד, וכן כי אין לו מושג מי ביצע את מה שמיוחס לו. השוטרים לעומת זאת לא האמינו לגרסתו, ובזמן שהוא שהה בחקירה הפנו את המתלוננת לבדיקות רפואיות, שתוצאותיה קבעו כי עברה אונס אכזרי. 


עם הממצאים שבידיהם הובילו השוטרים את החשוד לבית המשפט שהאריך את מעצרו עד ליום הרביעי הקרוב. עתה מתכוונים בפרקליטות לקדם את החקירה על מנת להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים.