המשטרה עצרה הערב (שני) חשוד שלישי, תושב קרית חיים בן 22, במעורבות באירוע התקיפה של שלושת תושבי שפרעם בחוף ים בקרית חיים בסוף השבוע האחרון. "בכוונת היחידה החוקרת להביאו מחר בבוקר לדיון בבית משפט השלום קריות, בבקשה להאריך את מעצרו, ככל שיידרש חקירתית", נמסר. 



הרופא שהותקף אמר היום כי "אני מאמין שבמשטרה יודעים מה הם עושים ואנחנו באמת סומכים על המשטרה ועל העבודה שלהם. אחרי שראינו את כל התמיכה מעם ישראל וכל התקשורת ואחרי שלקחו את הנושא ברצינות, הרגשנו יותר בטוחים ורצינו לחשוף את עצמנו". 

על הבחירה להיחשף אמרו המותקפים: "אין לנו מה להסתיר. אנחנו הקורבנות ולא התוקפים. גם היו לנו כמה פצעים בפנים ובראש ורצינו שהכל יהיה יותר מוסתר. נראה יותר הגיוני להיחשף קיבלנו תמיכה מכל הכיוונים וזה מחמם את הלב ונותן תקווה לעתיד שלא יקרו דברים כאלה".

 


כזכור, שלושת הפצועים, מוחמד יוספין, מועתסים איוב ומועאד' איוב, טוענים כי ישבו בחוף הים כאשר אחד החשודים פנה אליהם ושאל אותם האם הם ערבים. לאחר שהשיבו בחיוב, הוא הלך וחזר כעבור מספר דקות עם חבריו, כשהם חמושים באלות וסכינים. החשודים תקפו את השלושה במשך דקות ארוכות, עד ששני יהודים שהיו במקום התערבו והפסיקו את האלימות. 



יאיר אלאלוף, שהבריח את התוקפים, אמר בראיון ל"מעריב" כי ראה אנשים זורקים אלות לרכב שהצליח להימלט. "מיד הזעקתי משטרה. אחר כך ראיתי את אותם הצעירים אוספים את האלות ורצים לכיוון חוף הים. רצתי אחריהם וראיתי שם שני חבר'ה שותתים דם ומחוסרי הכרה שכובים על החוף עם חתכים, ובאותו זמן הצעירים האלו המשיכו לחבוט בהם עם השרשראות והאלות ולבעוט בהם בכל הגוף". 

"הם היו חצי מתים ממש, ואדם נוסף התחנן שאעזור להם כשהוא אומר לי 'הורגים אותנו'. ניגשתי לעבר הצעירים, ואני אדם שמתנשא לגובה של 198 ס"מ ושוקל 90 ק"ג, אז כנראה שהם נבהלו  וברחו מהמקום. נשארתי ליד הפצועים עד שהשוטרים ואנשי מד"א הגיעו . גבו ממני עדות ושאלו אותי במשטרה אם אסכים להגיע למסדר זיהוי החשודים. אמרתי שכן אבל הסברתי שהכל קרה מהר ובשעת לילה כשהאזור חשוך".

האירוע עורר סערה בישראל, כאשר טענות רבות הופנו כנגד ראש הממשלה, שריו וחברי כנסת אחרים מהימין הפוליטי, שלא פרסמו הצהרות גינוי לתקיפה