היכל מנורה מבטחים הפך בשנים האחרונות לסממן הצלחה עבור מוזיקאים ישראלים. אם בעבר מי שמילא את האמפי בקיסריה, שכולל חמשת אלפים מקומות, היה יכול להגיד שהוא סנסציה מוזיקלית, כעת, עד שלא תמלא את 11 אלף המקומות בהיכל שביד אליהו, תל אביב, לא תוכל להגיד בבטחה שאתה זמר מצליח.



השנה עומר אדם כבר סגר 5 הופעות בהיכל מנורה מבטחים עם המופע "אחרי כל השנים" וגרם לקריסת מערכת המכירות, אייל גולן ומשה פרץ כבר סגרו שלושה מופעים של "הולכים להשתגע", וכעת איתי לוי, שפעיל מוזיקלית רק 5 שנים, פותח הופעה בהיכל הגדול.





לוי כבש בשנה האחרונה שלוש פעמים את בימת קיסריה והגיע להופעות על במות רבות ברחבי הארץ. כעת מכריז הזמר על קפיצת המדרגה הגדולה ביותר בקריירה שלו עד כה - הופעה בהיכל מנורה מבטחים, שתתקיים בתאריך 20.12.18 יחד עם תזמורת של כ-18 נגנים ואורח מיוחד שיגיע בהפתעה.



נראה כי השנה הייתה מוצלחת במיוחד עבור הזמר בן ה-25, שמועמד לתואר "זמר השנה" במצעד המוזיקה השנתי של מעריב, זכה לחשיפה נרחבת בתוכנית הטלוויזיה "מחוברים", הוציא להיטים שזכו להצלחה גדולה ומיליוני צפיות ביניהם "שתשרף האהבה", "שורדים אהבה" ו"מאמו" עם סטפן לגר.