המשטרה עצרה גבר בן 30 בחשד לעבירות מין שביצע בשתי מתלוננות במהלך פסטיבל "אשראם במדבר" סמוך לשיטים לפני כשנתיים. עם קבלת התלונות נפתחה חקירה והחוקרים איתרו ועצרו את החשוד, עודד וויס מכפר טרומן. בדיון שהתקיים היום (שלישי) הותרו לפרסום דבר מעצרו ותמונתו ומשטרת ישראל קראה לנשים נוספות הסבורות כי נפגעו מהחשוד לפנות לתחנת המשטרה הקרובה לביתן.



מאז נעצר החשוד הוארך מעצרו מעת לעת בדיונים שהתקיימו בדלתיים סגורות בבית משפט השלום בפתח תקווה. בדיון שהתקיים היום הוארך מעצרו עד ליום חמישי.



כזכור, לפני כחודשיים הגישה פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד שלמה הראל, תושב מושב בית עזרא בן 63 ובעל עסק המעניק שירותי עיסוי בתשלום, כתב אישום בגין עבירות של אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים שביצע במטופלת שהגיעה אליו לקבלת עיסוי בתשלום. מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד טל אדיר כהן, עלה כי הראל הוא בעל עסק בשם "מגע הקסם של שלומי" המעניק שירותי עיסוי בתשלום, ביחידת הדיור של הנאשם במושב בית עזרא. הנאשם פרסם את שירותי העסק בין היתר באתר "יד 2" באינטרנט.



המתלוננת בפרשה, אשר חיפשה מעסה מקצועי באזור קריית-גת, הגיעה דרך הפרסום באתר אל הראל, שוחחה עמו בטלפון ואמרה לו שהיא מעוניינת בעיסוי, בעיקר באזור הכתפיים, בשל כאבים מהם היא סובלת. לאחר מכן תיאמה המתלוננת עם הנאשם כי תגיע למקום העסק באותו ערב לשם קבלת עיסוי. בשעות הערב הגיעה המתלוננת למקום העסק של הראל, נשכבה על גבי מיטת הטיפולים כשהיא לובשת תחתונים, והנאשם החל לעסותה.



במהלך העיסוי, קרב הראל את איבר מינו כך שנגע בכפות ידיה של המתלוננת, אשר הכניסה את כפות ידיה מתחת לגופה כדי למנוע ממנו להמשיך במעשיו. הראל המשיך בעיסוי וחזר על מעשה זה פעם נוספת. המתלוננת, אשר הייתה המומה ממעשיו, לא זזה ממקומה. הראל המשיך לעסות את רגליה של המתלוננת, עלה עם ידיו במעלה ירכיה, הכניס את ידיו מתחת לתחתוניה ועיסה את ישבנה. לאחר מכן הוריד את תחתוניה, ביצע בה מעשה מגונה, מעשה אינוס ומעשה סדום, שלא בהסכמתה. בהמשך אחז הראל בכוח בידיה וביצע בה פעם נוספת מעשה מגונה.



עוד נטען בכתב האישום, כי הנאשם, אשר בשלב זה היה ערום, הוסיף וביצע במתלוננת מעשים מגונים שונים בכך שנגע בגופה ובאיבר מינה וכן ביצע בה מעשה אינוס, כל זאת כשהמתלוננת ההמומה אינה מגיבה. הנאשם קירב את ראשה של המתלוננת לאיבר מינו. בשלב זה אמרה המתלוננת לנאשם שהיא רוצה ללכת והחלה לרעוד ולבכות. הנאשם כיסה את גופה במגבת ואמר לה שתירגע. המתלוננת אמרה שהיא רוצה ללכת, התלבשה במהירות, יצאה מהחדר ומסרה לנאשם שטר של 200 שקלים. הנאשם השיב לה 100 שקלים והיא עזבה במהירות את המקום. יצוין כי במקביל לכתב האישום ביקשה הפרקליטות להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.



עורך דין עידן פסח, המייצג את החשוד, מסר: "מדובר בשלב חקירתי ראשוני בלבד. אני מסיק שהמשטרה לא מחזיקה הרבה בשר בעצם ההתנהלות שלה בתיק. ככל הנראה המשטרה מנסה להפוך את התיק למה שהוא לא. כרגע מתבצעות פעולה חקירה שלא ניתן לפרסמן . אני מניח שבסופו של דבר יוכח שמדובר בתלונות שווא שהוגשו שנתיים לאחר האירוע כתוצאה מכך שיש יד מכוונת מאחורי הגשתן. מרשי משתף פעולה ומתמודד עם כל טענה שמוטחת בפניו כי הוא בטוח שבסופו של דבר הצדק הוא שינצח כי אין דרך אחרת".