חבר הכנסת דוד ביטן נחקר אתמול בפעם התשיעית בפרשת השחיתות בראשון לציון. בחקירתו הוא ביקש לערוך עימות מול שניים מהעדים המרכזיים נגדו, איש העסקים משה יוסף ויזם הנדל"ן דרור גלזר. הבוקר (רביעי) התראיין עורך דינו של ביטן, אפרים דמרי, בגלי צה"ל, והתייחס לעובדה שמרשו שיתף פעולה בחקירה, בניגוד לחקירות קודמות. "זו היתה התלבטות אדירה כי הכי נוח זה לשתוק", אמר, "לבו מר בגלל ההדלפות ולכן הוא החליט לדבר וכולי תקווה שאנחנו לא נצטער על כך".

לדברי דמרי, לח"כ ביטן יש גרסה טובה מאוד לחשדות נגדו, "שמגובה בראיות ומסמכים אותם נשתף עם החוקרים בשלב יותר מאוחר. אחרי שחוקרים יראו מה יש לנו ביד, החקירה תקבל תפנית מסוימת שתסייע גם לגורמי החקירה". הפרקליט הוסיף כי "ח"כ ביטן יצא מחוזק מהחקירה אתמול. הוא הוכיח לחוקריו שכל מה שהוא אומר נכון והוא יוכיח זאת על ידי מסמכים".

חקירתו של ביטן נמשכה אתמול שש שעות ובסיומה הוא יצא כשהוא מחויך ובמצב רוח טוב. "לא באתי למסיבה אלא לחקירה, עניתי על השאלות והכל יהיה בסדר", אמר לעיתונאים.



לנוכח החומר שבידי החוקרים והעדים המרכזיים בתיק, בהם איש העסקים ומקורבו של ביטן, יוסף, ויזם הנדל"ן גלזר, אשר חשודים בתיווך לשוחד ובהעברתו ישירות אליו, לא מן הנמנע שחה"כ ייקרא לחקירה נוספת.