אמנים רבים ספגו ביקורות על הופעות שערכו מעבר לקו הירוק, ביניהם ברי סחרוף שעתיד לקיים מופע במועצה האזורית הר חברון ונאלץ להתמודד עם קריאות לביטול הערב, בעיקר מצידה השמאלי של המפה הפוליטית - אך הזמרת שרית חדד ודאי לא ציפתה למתקפה על הופעה מתוכננת בחברון, מכיוון אחר לגמרי.



לקראת הופעתה של חדד בכנס "הכי קרובות לאמא", שעתיד להתקיים למרגלות מערת המכפלה לפני יום כיפור, אלמונים תלו הבוקר (רביעי) ברחבי קריית ארבע, הקרובה לחברון, מודעות מחאה נגד קיום האירוע, והאשימו אותה בתועבה.



"חלחולת נוראה אחזתנו וכל מעי ירגז בשמוע השמועה הנוראה בדבר הופעתה של המשוררת שירי עגבים", נכתב בדפים שנתלו במקום. "שרית חדד שקולה קול ערווה, הביאה לעולם פרי בטן ללא נישואין כדת משה וישראל".



"דואגים מארגני כינוס התועבה המתקרא 'הכי קרובות לאמא' לזרות חול בעיני הציבור כאילו עולם ומנהגו נוהג ומאומה לא אירע", עוד נכתב בדפים. וזאת, על אף שמדובר באירוע דתי לנשים בלבד בהשתתפותו של הרב המקובל יעקב עדס והרבנית ימימה מזרחי.

הפצת המודעות עוררה מחאה, וחברת הכנסת מטעם העבודה, לאה פדידה, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה הודעות גינוי. "אמנית מוערכת מגיעה להופיע ונשטפת בשנאת חינם יוקדת הגובלת בהסתה. על מה?", כתבה פדידה. "הבנו, רק אל תתפלאו שלא ירצו עוד להופיע אצלכם. שלילת נוכחותן של נשים במרחב הציבורי היא כלי דיכוי שיש לצאת נגדו בתוך הקו הירוק ומחוצה לו. אוהבים אותך שרית".

ממנהליה של שרית חדד טרם התקבלה תגובה