בית המשפט החליט שלא לקבל את ערעורו של נוחי דנקנר בעקבות העבירות הכלכליות שביצע בהרצת מניות והאריך את עונשו לשלוש שנות מאסר. פרשן חברת החדשות, אמנון אברמוביץ', קשר הערב (רביעי) במהלך המהדורה המרכזית בין ההחמרה בעונשו של דנקנר לתיקים בהם מעורב ראש הממשלה בנימין נתניהו. "החוקר של דנקנר הוא יריב עמיעד מהרשות לניירות ערך - הוא חוקר תשע הדקות הקריטיות (בהן שתק בחקירתו) והוא גם החוקר בפרשה 4000", אמר אברמוביץ'.
אברמוביץ' ציין כי "זו אותה מחלקת חקירות, אותה פרקליטות מיסוי וכלכלה - וזו אותה ליאת בן ארי. אני יודע משני אנשים שוחרי טובתו שחשבו שכבר לאחר עד המדינה הראשון ארי הרו הוא (נתניהו) צריך להתקפל מבלפור וללכת לעסקה, בטרם יתווסף גם פילבר. בטרם נוסף גם ניר חפץ ובטרם בא לעולם תיק 4000. פה באה הנקודה האנושית. אנשים נוטים לדחות את הקץ במקום לפחות לנסות לקרב אותו".

כאמור, בית המשפט קבע כי דנקנר ירצה שלוש שנות מאסר על חלקו בפרשת הרצת המניות של איי.די.בי, זאת במסגרת הכרעת הדין בערעור שהגיש דנקנר על הרשעתו וגזר דינו, ובערעור המדינה על קולת העונש. עונשו של איתי שטרום, שהורשע גם הוא בפרשה, הוחמר משנה לשנתיים. את ההודעה על ההחלטה בעניינו שמע דנקנר, למרבה ההפתעה, מתחקירנית תכניתו של רפי רשף, זאת בעקבות תקלה במערכת בתי המשפט שעיכבה את העברת ההחלטה אליו.  
 
דנקנר הועמד לדין זמן קצר לאחר המחאה החברתית, כשהאווירה הציבורית נגד הטייקונים הייתה קשה. לפני ארבע שנים הוא איבד את השליטה בקונצרן לטובת איש העסקים אדוארדו אלשטיין. בד בבד, הוא חתם על הסדר חוב עם הבנקים בהיקף של 500 מיליון שקל. מאז פרש דנקנר מקדמת הבמה הציבורית והוא פועל בזירה הפרטית. הוא יוזם ומקדם עסקים עם גורמים במזרח הרחוק ובסין. זיכויו יגדיל את סיכוייו לחזור לקדמת הבמה.