הצלם וחובב הכרישים איציק יוגב סיפר הערב (רביעי) בתכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM על חוויה לא נעימה שחווה בעת שצילם כרישים באיי הבהאמה: "זה קרה ביום חמישי לפני שבוע בבאהמס, במסגרת טיול צלילה. אני מתחת למים כבר 10 שנים, אוהב במיוחד כרישים, מבלה איתם בהרבה מקומות בעולם. אנחנו ביחסים טובים".

"רוב הצלילות שלנו היו עם כרישים. היו שם 15 כרישים באופן קבוע. הכרתי אותם כבר באופן אישי. 
אני אחד מקבוצת הצלילה, ואני מצלם כל הזמן, ומקרוב מאוד. אלה כרישים של שלושה מטרים הגדולים, ראינו שם את הכריש הלימוני, כריש ריף ונרב שארק. השניים האחרונים הם פחות 'רציניים', והלימוני נחשב בין המכובדים", הוסיף.

"היו שם הרבה כאלה, צילמתי אותם ממרחק של 20 ס"מ, עם עדשה רחבה, ולא קרה שום דבר במשך חמישה ימים. ואז עשיתי טעות, עם ביטחון מופרז. זה משהו שידעתי שלא הייתי צריך לעשות. היו עוד שתי צוללות איתי במים, וסימנתי להן שיתקרבו אליי. את התנועה עם היד עשיתי קרוב לפנים שלו, ומבחינתו זה איום".

"נפנפתי לו ליד העין. ואז הוא הרביץ סיבוב במהירות גדולה, ונתן לי פגיעה בפרק היד, הוא היה יכול גם להוריד לי את היד, אבל הוא התכוון להזהיר. הוא גם לא רצה לאכול כי אני לא בתפריט שלו. ואז כשהשתחררתי מהביס הראשון, הוא נתן ביס שני. אבל 
זה לא אומר שהוא אשם. אני אשם".

הם לא מצחצחים שיניים, הן מזוהמות נורא
"דבר ראשון בבית החולים דחפו לי אנטיביוטיקה, עשו לי בדיקות דם, והכל היה בסדר. אני על אנטיביוטיקה ולפני יומיים ראיתי את הרופא, הוא ראה את הפצע, והוא מרוצה. אני חוזר לצלול עם כרישים".

עמלץ ראית כבר?
"שבוע לפני זה. שישה מטרים עם שיניים. הוא ראה אותי, והפעם זה היה בתוך כלוב. כל התסריטים שנתתם, חס ושלום".