טרגדיה בירח הדבש: ידידיה קלרמן, תושב נוף איילון כבן 25 וקצין בצה"ל לשעבר, ששהה בעיירה פאי בצפון תאילנד בירח דבש עם בת זוגו, נהרג הבוקר (חמישי) בתאונת דרכים קטלנית. אחיו, יהונתן, דיבר בתכניתו של רפי רשף ואמר כי "אנחנו עדיין לא יודעים את הפרטים המדויקים, אבל ממה שידוע לנו הם עמדו בצדי הכביש ונהג שהיה ככל הנראה שיכור נכנס בהם. ידידיה נהרג וקסם אשתו נפצעה באורח קל, והיא לא אושפזה. זה מה שידוע לנו עד עכשיו".

יהונתן, שכואב את מות אחיו, סיפר כי שוחח עמו לאורך כל הטיול: "השיחה האחרונה הייתה לפני יומיים או שלושה. לפני כן, ביום ראשון הייתה לנו חתונה של בת דודה, אז שידרתי לו חלק ממנה בשיחת ווידאו. הוא אמר שלום יפה לכל המשפחה, דודים, סבא וסבתא. מעין שיחה פרידה". 

ידידיה וקסם קלרמן. "עברו חוויות מטריפות, צילמו נופים מדהימים". צילום: פייסבוק

 
"הם מאוד נהנו ביחד, עברו חוויות מטריפות, צילמו נופים מדהימים, נחו וטיילו. היה נראה שהם מאושרים", אמר האח. "קסם, בגבורה גדולה, נמצאת כרגע בפוקוס. אני מניח שהיא לא מעכלת, היא בקשר רציף עם המשפחה וצמודות אליה שתי נשים מבית חב"ד. בכלל, בתי החב"ד באזור עוזרים לנו במאמצים להביא אותו לארץ כמה שיותר מהר, ביחד עם משרד החוץ וזק"א. כרגע לא ידוע מתי הגופה תגיע, ולא מתי קסם תגיע. הם צריכים לעבור מצפון תאילנד לבנגקוק ומשם לארץ".