תאונת דרכים קטלנית בכביש 1: רוכב אופנוע כבן 45 נהרג היום (שישי) לאחר שאיבד שליטה, החליק ונחבל בראשו סמוך למחסום א-זעים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום, ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה ובוחני תנועה שהגיעו למקום הכווינו את התנועה ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. 

פראמדיק מד"א אחיה ליכטנשטיין סיפר: "כשהגענו למקום התאונה, ראינו את הרוכב שוכב על הכביש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי, אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו."

בשעות הלילה אירעה תאונת דרכים קשה בה נפגעו בצומת בת הדר שני קטינים בני 15 באורח בינוני וקשה, בעת שרכבו על אופניים חשמליים. נסיבות האירוע נמצאות בבדיקה.

בתאונה נוספת שאירעה ביום רביעי האחרון בשעות הבוקר, נהרג גבר נכה בן 69 שנפגע מג'יפ האמר בזמן שחצה את הכביש על קולונועית בצומת הרחובות לוי אשכול -איינשטיין בת"א. מבדיקה ראשונית שערכה המשטרה, עולה כי נהרג הרכב פגע בו בזמן שעבר במעבר החצייה, ומותו נקבע בבית החולים איכילוב. 
 
חובש רפואת חירום במד"א עודד גל סיפר: "הייתי בנסיעה חזרה מבית החולים לתחנה כשקיבלתי את הדיווח על התאונה שהתרחשה ברחוב סמוך אלי. חלקי הקולנועית שהייתה מפורקת לגמרי היו מפוזרים על הכביש ברדיוס של עשרות מטרים כשבסמוך לרכב שכב על הכביש גבר כבן 70 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהוזנק גם כן לאירוע הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם והוא פונה לבית חולים במצב קריטי תוך המשך פעולות החייאה."