עצור נוסף בפרשה: המשטרה עצרה תושב קריית מוצקין בן 21 בחשד לתקיפת שלושת תושבי שפרעם הערבים בחוף הים נאות בקריית חיים. מהמשטרה נמסר כי במידת הצורך יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום קריות. המעצר מגיע לאחר שביום חמישי האחרון הוארך מעצרו של אחד החשודים בתקיפה עד מחר, ובקרוב צפויה להתקבל החלטה האם להאריך את מעצרו פעם נוספת. מדובר בעצור הרביעי בפרשה מאז החלה, אולם שניים מהעצורים כבר שוחררו.



כזכור, שלושת הפצועים, מוחמד יוספין, מועתסים איוב ומועאד' איוב, טוענים כי ישבו בחוף הים כאשר אחד החשודים פנה אליהם ושאל אותם האם הם ערבים. לאחר שהשיבו בחיוב, הוא הלך וחזר כעבור מספר דקות עם חבריו, כשהם חמושים באלות וסכינים. החשודים תקפו את השלושה במשך דקות ארוכות, עד ששני יהודים שהיו במקום התערבו והפסיקו את האלימות. 

יוספין, אחד המותקפים שמשמש כרופא בבית החולים איכילוב, אמר לפני כשבוע כי "אני מאמין שבמשטרה יודעים מה הם עושים ואנחנו באמת סומכים על המשטרה ועל העבודה שלהם. אחרי שראינו את כל התמיכה מעם ישראל וכל התקשורת ואחרי שלקחו את הנושא ברצינות, הרגשנו יותר בטוחים ורצינו לחשוף את עצמנו". 
 
על הבחירה להיחשף אמרו המותקפים: "אין לנו מה להסתיר. אנחנו הקורבנות ולא התוקפים. גם היו לנו כמה פצעים בפנים ובראש ורצינו שהכל יהיה יותר מוסתר.  עכשיו זה נראה יותר הגיוני להיחשף. קיבלנו תמיכה מכל הכיוונים וזה מחמם את הלב ונותן תקווה לעתיד שלא יקרו עוד דברים כאלה".