לאחר קרוב ליממה של שיבושים בהוצאת וקבלה של שיחות והודעות, חברת פלאפון מסרה הבוקר (שני) כי במהלך הלילה הושלמו העבודות לטיפול במנויים שחוו אתמול שיבושים בשירות של חברת התקשורת הסלולרית. לצד זאת בחברה ממשיכים לנטר את הרשת ולטפל במקרים נקודתיים של חוסר זמינות.



במסיבת עיתונאים שקיימה פלאפון במרכז הבקרה בגבעתיים בעקבות המקרה אמר המנכ"ל, רן גוראון, כי אני רוצה להתנצל בשם החברה בפני לקוחות פלאפון על מה שקרה אתמול. הרשת כעת במצב טוב. אחד הרכיבים ששדרגנו הוא של הרשת והתקלה של אתמול נבעה מהשדרוג של הרכיב. אחד השרתים היה מקור התקלה והוא גרם לניתוק לספרות 9506 ו-0507 התקלה נפתרה בשעה שמונה ועשרים בערב וכעת הרשת יציבה ותקינה".


עוד אמר כי "החברה פעלה במהירות רבה ועדכנו את הלקוחות והתמקדנו במאמץ מרכזי להשיב את השירות. אירוע כזה מחייב פיצוי והיום נדון בפיצוי ללקוחות ונקיים תחקיר על האירוע. לא מיהרנו להכריז על חזרה לשגרה אמש למרות שהרשת פעלה. עדיין יש מקרים בודדים שלא חוברו. מדובר בזנבות והמערכת ברובה תקינה".
 

גורמים בחברה הסבירו אתמול כי "לאחר מספר שעות של עבודה מאומצת מעדכנים בחברה כי איתרו את מקור התקלה וכי ישנו שיפור ניכר בזמינות המנויים ברשת. לאורך היום ובמהלך הלילה יעבדו צוותים מתוגברים כדי להביא את התקלה לידי פתרון". בחברה הוסיפו וביקשו מהלקוחות שחוו שיבושים לכבות ולהדליק את המכשיר הנייד, פעולה שיכולה לזרז את החזרת השירות למנוי".



הצרכנים המנותקים מהסלולר, התחברו לווייפיי ופנו לדף הפייסבוק של החברה כדי לפרוק את זעמם. "חסרי תועלת תהיה בעיה בקבלת תשלום מאמצעי התשלום שלי בחודש הבא אני מתנצל על אי הנוחות", כתב אחד הגולשים. אחר הוסיף: "בזיון !!!! 4 מכשירים מנותקים להוציא ולקבל שיחות ! שוב אחרי כמה ימים. תביעה ייצוגית נגדכם צריך לארגן !!!!!".



גולשים אחרים איימו בעזיבת החברה. "אל תמהרו.. הכל בסדר קחו את הזמן... אנחנו כבר מתניידים לחברה אחרת!", נכתב. "פשוט גועל נפש על כל הנזקים שאתם גורמים לנו ! אתם אולי חושבים שאנחנו בידיים שלכם ?! אז זהו שלא ! היום או ליתר דיוק עכשיו מתניידים לחברה אחרת. תתביישו".



גולשת סיפרה: "כבר כמה שעות שזה כך. וגם בשבוע שעבר היינו שני הקווים שלנו מנותקים למשך כמה שעות. שלא לדבר על זה שגם כשכבר יש קליטה אז אין קליטת 4G". גולש נוסף כתב: "צוות פלאפון היקרים התרחשו שיבושים בעבודה שלי ולא הצלחתי לקבל שיחות ולהציא שיחות . אנו פועל במלוא המרץ לעבור לחברה אחרת בהקדם .אני מתנצל על אי הנוחות".



מהחברה נמסר כי "שיפור ניכר בזמינות המנויים ברשת. השירות מוחזר בהדרגה גם למנויים שמספרם מתחיל בספרות 6 ו-7 באמצעות עדכון תוכנה המבוצע על מנת להחזיר אותם לפעילות תקינה".



רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי "ראשית ברצוננו להתנצל בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם במהלך היום. ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי עליו נודיע בהמשך. כרגע אנחנו ממוקדים בהסדרת השירות וחזרה לשגרה. במהלך כל היום עבדו צוותים מתוגברים כדי להביא לסיום מהיר כלל הניתן של התקלה. אנו נמשיך לעדכן בסטטוס הטיפול כפי שעשינו לאורך כל היום".



ממשרד התקשורת נמסר: "השר ומנכ"ל משרדו עומדים בקשר ישיר מול הנהלת פלאפון. לפי מה שידוע למשרד,התקלה אותרה וכעת עובדים מהנדסי החברה לתקנה. הצפי שבשעות הקרובות הנושא יפתר".