ראש השב"כ לשעבר, יעקב פרי, התייחס בראיון לכאן ב' לפגישות בין ראש השב"כ הנוכחי, נדב ארגמן, ליו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, עליהן סיפר אתמול האחרון במפגש עם פעילי שלום. "ישנו נתק בין הדרג המדיני הישראלי לבין מה שאפשר לקרוא לו הדרג המדיני הפלסטיני ולצד זה יש שיתוף פעולה ביטחוני שוטף ויעיל ועל מנת לתחזק את מערכת היחסים לפחות הביטחונית", אמר פרי, "לגמרי סביר שיש פגישה פעם בחודש או חודשיים בין ראש השב"כ ליו"ר הרשות הפלסטינית. זה היה בתקופתי מול יאסר ערפאת והיה בתקופת ראשי שב"כ אחרים". 

בתשובה לשאלה כיצד ייתכן שראש השב"כ ייפגש עם מי שהוא אחד ממושאי המעקב שלו אמר פרי כי "זה דבר די ידוע וסביר. אבו מאזן יודע שהרשת המודיעינית הצפופה שהשב"כ מפעיל יעילה ומוכיחה את עצמה, מצד שני יש המון דברים טכניים שמצריכים את הפגישות האלה. שב"כ הקפיד ומקפיד לא להיות מעורב בעניינים מדיניים. אני לא מניח שנדב ארגמן מעבד ביחד עם אבו מאזן תכנית מדינית. אם ראש שב"כ יושב עם אבו מאזן ומתאם איתו נושאים ביטחוניים וזה נעשה בברכת ראש הממשלה זה בסדר גמור. אם בנימין נתניהו משתמש בנדב ארגמן על מנת להעביר מסרים כאלו ואחרים זה סיפור אחר לגמרי.

"בעבר, אני אומר מתוך ידיעה אישית, יצחק רבין ביקש ממני להעביר הרבה מאוד דברים בתחומים המדיניים ליאסר ערפאת", הוסיף פרי, "היה את העניין של המבוקשים שחזרו מתוניס, דיברתי עם יאסר ערפאת על הסגרה של המהנדס מרצועת עזה שמצא אחר כך את מותו בנסיבות אחרות, היו הכנות לפגישות של רבין עם יאסר ערפאת ואני שימשתי כראש השב"כ גם שליח לעניינים הללו". 
פרי סיים ואמר כי "אני לא יודע ולא משוכנע ולא חושב שנתניהו משתמש בארגמן להעביר מסרים אבל אני לא יודע. דעתו של ראש השב"כ שכניסה או חזרה של אבו מאזן לעזה היא דבר חשוב והייתה התבטאות כזאת של ראש השב"כ. אני מריח גלישה קטנה לתוך העניינים המדיניים שהשירות לא אמור להיכנס אליהם אבל זה נעשה תחת הכותרת הביטחונית ולא המדינית".