חברת פלאפון הודיעה היום (שני) על הפיצוי למשתמשי הרשת בעקבות התקלה אתמול, שגרמה לחוסר יכולתם של לקוחות רבים להוציא ולקבל שיחות. בהודעה שפרסמה החברה נאמר כי היא תעניק הטבת גלישה בישראל ללא הגבלה למנויי החברה אשר חוו שיבושים במהלך התקלה אתמול. הרחבת הגלישה תיכנס לתוקפה החל מה-3.9.2018 בחצות ועד אחרי תקופת החגים, עד 2.10.18 כולל.



עוד הוסיפו בחברה כי ההטבה תותקן אוטומטית למנויים הרלוונטיים, שמספרי הטלפון שלהם מתחילים בספרות 6 ו-7, והם יקבלו על כך הודעת טקסט אישית ולא נדרשת כל פעולה אקטיבית מצדם. בחברה מוסרים כי ללקוחות מהמגזר החרדי, אשר אינם גולשים ברשת, תינתן הטבה חלופית הכוללת 500 דקות שיחה לחו"ל למדינות מובילות. גם במקרה זה ההטבה תותקן אוטומטית ולא מצריכה כל פעולה מצד הלקוח.



רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי ברצונו "להתנצל בפני לקוחותינו ולהודות על הסבלנות. בשעות אלה הסתיימו הפעולות ורשת פלאפון יציבה ותקינה. מנויים הפונים עם תקלות פרטניות מטופלים בנקודות השירות. ההחלטה להעניק חבילה גלישה חופשית בישראל ללא הגבלה נבעה מכך שאנו יודעים כי בתקופת החגים ישנו שימוש מוגבר בהיקפי הגלישה בנייד, ואנו בטוחים כי לקוחות רבים ייהנו מההטבה".