אלון שגב, מילואימניק שהושעה משירותו לאחר שתקף פעיל בארגון תעאיוש, כתב פוסט בו הציג את גרסתו לאירוע והביע את זעמו מההחלטה. בשיחה עם ינון מגל וענת דוידוב ב-103fm טען היום (שלישי) שגב כי פעיל שמאל הכה אותו בעוד שהמערכת הצבאית נטשה אותו: "אני לא פגוע אך מה שרואים בסרטון שהופץ ברשת לא משקף את מה שקרה במקום. במשך שעה עמדנו תחת מתקפת צעקות של השמאל הקיצוני. גם השמאל המתון מגנה את הדברים שנאמרו שם. אלו פושעים בפעלו באלימות ובכל מדינה מתוקנת אחרת הם היו יושבים בכלא. במדינה דיקטטורית היו תולים אותם על עמודי חשמל".



"היינו באימון ועלינו לקו", פירט, "נשלחנו תוך לחץ עצום לאזור המדובר בחום הקשה של חודש אוגוסט ומצאנו את עצמנו בקן צרעות של פעילי שמאל וזאת התוצאה. אחד הפעילים נצמד אליי ותקף אותי בהקנטות. חטפתי גם מכה אל תוך העין. ילד בן 18 אולי היה מסוגל להבליג אבל לא אני. הבנתי שבסרטונים אני לא יוצא טוב אבל הוא הם משקפים רגע בודד. אמרתי את הדברים בתחקיר ובחטיבה ובכל זאת המג"ד החליט להשעות אותי".





כשנשאל אם הוא מרגיש שהפקירו אותו השיב: "אם אומר שכן יגידו שאני פגוע. נשלחתי למשימה ולא הלכתי לשם בשביל הכיף". על השאלה מדוע דובר צה"ל סבר שהוא זה שפעל בצורה לא נכונה באירוע ענה: "דובר צה"ל אלו שני ילדים צעירים בסדיר בני 18 שיושבים מזגן עם אייפד. הם לא גאוני הדור. לא פעלתי נכון לפי פקודות הצבא בלבד והשעו אותי בבושת פנים. הפלוגה שלי מאוד כאבה את לכתי והיה לה מאוד קשה לספר לי את זה. זו הוראה שהגיע מהמג"ד בלבד".

בהמשך תקף לוחם המילואים את התנהלות הצבא: "מבלי להיכנס לפוליטיקה אני יכול לומר שיש אנשים שכנראה התפקיד גרם להם לוותר על העקרונות שלהם. איפה שר הביטחון שלנו? ברגע שנכנס לתפקיד הוא ויתר על כך העקרונות שלו. הייתי מחליף אותו ברן כרמי בוזגלו (שתמך באלאור אזריה לאחר האירוע בחברון) ולוקח אותו להיות הרמטכ"ל. הוא אדם שלעולם לא יוותר את עקרונותיו בשביל תפקיד. אני בן 46 ולמילואים אני כבר לא אחזור. אין לי מילים להביע את הערכתי לצבא אך חבל לי שיש אנשים במערכת ששולחים חיילים לשטח ולא יודעים לתת להם גיבוי. אני נשלחתי לביתי אך אם הייתי בן 18 היו מכניסים אותי לכלא".