אמירה כזו לא מוצאים בכל יום: אדם חרדי מהעיר אלעד נתבע על ידי אשה ששכרה את דירתו בבני ברק. האישה טענה כי בעל הבית התנכל לה וגרם לה עוגמת נפש רבה, ולכן היא פנתה לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בדרישה לקבל פיצויים בסך 31 אלף שקלים. הוא כפר לחלוטין בכתב התביעה וטען כי מדובר בתביעה נכלולית וחסרת כל יסוד, ואמר כי היא זו שפעלה שלא כדין והפרה את תנאי חוזה השכירות, ואף השחיתה את הדירה באמצעות ציור גרפיטי. את כתב ההגנה סיים בעדכון מעניין כי "בשולי הדברים יטען הנתבע כי הוא מברך בכל יום 'ברוך שפטרני מנוכלת זו'. השופט מריו קליין שקיבל את התיק קבע דיון הוכחות ל-26 ביולי, אולם בהמשך, עקב שיקולי בית המשפט הדיון בוטל ונדחה להיום (שלישי).



הנתבע שראה את השינוי בתאריך, פנה אל השופט וביקש לדחות את מועד הדיון לתקופה שלאחר ראש השנה, כי בזמן זה הוא טס לחו"ל על מנת לבקר בקברו של הרבי נחמן מאומן בראש השנה.



השופט כתב בסוף השבוע שעבר בהחלטתו כי יש לקבל בדחיפות את תגובת התובעת לבקשה. הוא הוסיף כי "בהעדר הסכמה יש להגיש צילום כרטיסי הטיסה שהוזמנו ולציין מתי הוזמנו".



אולם השופט לוי לא עצר כאן ובחר בצעד חריג מאוד לנזוף בנתבע שמעדיף לטוס לאומן בראש השנה במקום לשהות בארץ ישראל. "אגב", כותב השופט לוי בהחלטתו, "מסופר על רב שלמה זלמן אוירבך זצ"ל שכששמע שתלמידיו מבית וגן רוצים לנסוע להשתטח על קברי צדיקים, הוא הגיב: 'למה אתם נוסעים כל כך רחוק? רוצים לבקר בקברי צדיקים? אתם יכולים ללכת חמש דקות ברגל להר הרצל הקרוב. שם קבורים הצדיקים האמיתיים'".



בסופו של הדבר השופט לא דחה את הדיון, והוא התקיים היום בנוכחות הנתבע, אך דווקא התובעת לא התייצבה למשפט. עקב היעדרות התובעת, החליט השופט לדחות את התביעה ולחייב את התובעת בהוצאות הדיון.