לאחר עונה ארוכה של "משחקי השף" במהלכה הצליח אורן אסידו לנצח פעם אחר פעם את כל המתמודדים בתכנית, הוא הוכתר אמש (שלישי) כזוכה הגדול של העונה השלישית ונתן לשף אסף גרניט את הניצחון הראשון שלו ב"משחקי השף".



מתחילת העונה הצטייר אסידו בן ה-25 מירושלים כמתמודד מוביל, מצחיק ואסרטיבי שהצטיין במשימות ההדחה, והערב כאשר הוא צוחק כל הדרך אל הגמר, הוא לקח את המקום הראשון. "תודה על עונה חלומית", אמר אורן לאחר הזכייה, "תודה לשף אסף גרניט, לחברים מהנבחרת ולכל מי שליווה אותי בדרך המדהימה הזאת". הנבחרת השחורה בניצוחו של השף אסף גרניט ניצחה את רוב המשימות הקבוצתיות העונה, והתבלטה כבר מהפרק הראשון.



אורן גדל בקרני שומרון, הילד הקטן במשפחה שמגיל צעיר בילה את רוב זמנו במטבח. את המנה העיקרית (כל אחד מהפיינליסטים בישל ארוחה בת שלוש מנות) שהובילה את אסידו לניצחון הוא למד מסבתא שלו – תבשיל בשר ראש ושקדי עגל לצד פריקי עם בהרט ומח עצם הלקוח מהעדה המרוקאית.



הפיינליסטים שהגיעו לגמר היו: בנבחרת האפורה של השף מושיק רוט, מינור בן דוד (24) מתל אביב, שהפתיעה את השופטים לאורך כל העונה ביכולות המדהימות שלה. בנבחרת האדומה של השף יוסי שטרית, רועי הלוי (33) ממושב ניר יפה, שהגיע לעונה בזכות התערבות והצליח להוכיח לכולם ובעיקר לעצמו, את יכולותיו הקולינריות.



העונה השלישית של "משחקי השף" ב"רשת 13" השיגה ממוצע עונתי של 13.4% רייטינג משקי בית יהודים ו-369 אלפי צופים (לא כולל משדר הגמר), ובכך עקפה את ממוצע כל התכניות ששודרו מולה. ההרשמה לעונה הבאה כבר נפתחה, ניתן להירשם באתר "רשת 13".