נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, הביא בחשבון הטוויטר שלו הלילה (רביעי) את הודעותיהם של מזכיר ההגנה, ג'יימס מאטיס וראש הסגל, ג'ון קלי, המכחישים את הציטוטים המיוחסים להם בספרו של העיתונאי בוב וודוורד והוסיף כי "הספר של וודוורד הופרך על ידי מזכיר ההגנה, ג'יימס מאטיס וראש הסגל בבית הלבן, ג'ון קלי. הציטוטים שייוחסו להם היו הונאה. אחיזת עיניים על הציבור. כמו גם סיפורים וציטוטים אחרים. וודוורד הוא פעיל דמוקרטי?". 




בציוץ נוסף כעבור מספר שעות כתב: "כל כך הרבה שקרים ומקורות מזויפים. הוא טוען שקראתי לשר המשפטים 'מפגר' ו'דרומי מטומטמם'. מעולם לא אמרתי זאת, מעולם לא השתמשתי במילים האלה. להיות דרומי בארה"ב זה דבר גדול. הוא עשה את זה כדי לפלג"


מזכיר ההגנה האמריקאי ג'יימס מאטיס, שבספר נכתב כי אמר על טראמפ שהבנתו במדיניות החוץ של ארצות הברית היא ברמה של ילד בן 12, פרסם הבהרה בה נכתב כי "המילים הבזויות על הנשיא שיוחסו לי בספרו של וודוורד מעולם לא נאמרו על ידי או בנוכחותי. למרות שבדרך כלל אני נהנה לקרוא מדע בדיוני, זהו מותג ספרותי ייחודי של וושינגטון, והמקורות האנונימיים שלו אינם מעניקים אמינות".

ספרו של בוב וודוורד. צילום מסך


ראש הסגל בבית הלבן, ג'ון קלי, פרסם אף הוא הודעה בה נכתב כי "הרעיון שאני אי פעם קראתי לנשיא אידיוט הוא לא אמת, למעשה זה בדיוק ההפך. כמו שאמרתי במאי ואני עדיין עומד מאחורי הדברים: 'אני מבלה זמן עם הנשיא יותר מכל אחד אחר, ויש לנו מערכת יחסים חזקה ויוצאת דופן. הוא ואני יודעים כי הסיפור הזה הוא שטויות. אני מחויב לנשיא, לאג'נדה שלו ולמדינה שלנו". 

גם דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס, פרסמה הצהרה בה נכתב כי "הספר הוא לא יותר מסיפורים מומצאים, רבים מהם על ידי עובדים ממורמרים לשעבר שרוצים להוציא את הנשיא רע". עוד כתבה סנדרס כי "הדמוקרטים ובני בריתם בתקשורת מבינים כי מדיניות הנשיא עובדת ועם הצלחה כזאת אף אחד לא יוכל להביס אותו ב-2020, אף אחד לא יהיה אפילו קרוב".