לקראת החג והשנה החדשה בחר המגיש דידי הררי את איש השנה שלו, עומר אדם, והסביר על הבחירה בשיחה עם ניסים משעל ב-103FM:"אני משדר הרבה מוזיקה ונורא סקרן לגלות זמרים חדשים וקולות מרעננים. בעיניי, השנה שייכת לעומר אדם", הסביר הררי. 



המעריץ המפתיע של עומר, ניסים משעל, סיפר שנכח בהופעה של הזמר וניסה להבין את סוד הקסם: "הוא ילד בן 25 שכנראה מישהו מלמעלה נישק אותו, אחרת אני לא מצליח להבין את ההצלחה".



"אני יכול לנתח את הסיפור של עומר מהרבה כיוונים", השיב דידי, "אבל זה לא באמת משנה כל ההסברים מסביב. השורה התחתונה היא שהילד כוכב והשירים שלו הם להיטים אחד אחד, ובכל זאת אנסה להסביר: הוא עושה 'קרוסאובר' בין מזרחית נטו למוזיקה הישראלית, כלומר הוא לא שר באמת מזרחית אלא פופ עם נגיעות מזרחיות. יחד עם הכריזמה שלו והקול שלו והסלסולים הפתאומיים שהוא עושה, הוא נוגע בהרבה מאוד אנשים בקשת רחבה מאוד".



עומר אדם. צילום: אלירן אביטל



"השירים שלו מדברים בשפה שאנחנו מדברים", הוסיף. "למשל 'איפה כל החברות שלך', שבעיני הוא הלהיט הגדול ביותר של השנה הנוכחית, הוא מדבר בשיר כמו שאנחנו מדברים כשאנחנו הולכים למסיבה".



המנהלים של עומר החליטו באופן גורף שהוא לא מתראיין, דידי הסביר מדוע: "עומר כבר התראיין בעבר ונפל בלשונו. אני בעצמי לא ביקשתי אפילו שיגיע לתכנית שלי כי כיבדתי את ההחלטה שלהם. הוא עושה מוזיקה ומשחרר שיר בכל שלושה חודשים, יש שירים שמצליחים יותר ויש שפחות אבל הם מייצרים כל הזמן".



"הכרטיסים להופעות שלו נגמרים בשעה וזה גורם לאנשים להגיד שהם חייבים לראות אותו בהופעה הבאה. אפילו המשטרה לא מאפשרת לעיריות לקיים הופעות פתוחות שלו מחשש לעומס. יש לעומר כריזמה עצומה", הוסיף הררי.