לקראת השנה החדשה, השדרן ניסים משעל שוחח עם שדרני 103FM וביקש שיבחרו את איש השנה שלהם. מנכ"ל הרדיו אור צלקובניק העניק את תואר איש השנה למנכ"ל 'נטפליקס', ריד הסטינגס: "הלכתי על 'איש שנה כחול־לבן' בזווית קצת אחרת", פתח צלקובניק את דבריו. "ריד הסטינגס הוא אחד מהאנשים שאני נושא עיניי אליהם. הפריצה של נטפליקס לשוק הישראלי היא בעלת השפעה עצומה לשוק הטלוויזיה ולרדיו".

ודאי יצא לכם לשמוע לא פעם את השם 'נטפליקס', ואולי אף מצאתם את עצמכם רובצים שעות ארוכות מול הטלוויזיה בזכותה, אבל מה עומד מאחורי המפלצת הזו, שלרוב מסתכמת עבורנו ביישומון ובכמה שקלים בחודש? צלקובניק הסביר: "כל הסדרות וסרטי הקולנוע שמפיקים ב'נטפליקס', דוגמת 'כתום זה השחור החדש' או 'בית הקלפים', הם הפקות שיוצאות דרכם ללא תיווך טלוויזיוני. הם שינו את פני השוק ואת כללי המשחק. בארץ, ההערכות הן שבין 150 ל־200 אלף אנשים כבר נרשמו אליהם ללא תיווך. זו הטלוויזיה שלהם".





"הקולנוע ה'מסורתי' קצת מתקשה עם השיטה החדשה של 'נטפליקס' שבה הסרטים והסדרות מגיעים ישירות לנייד, וכראייה לכך בפסטיבל קאן האחרון שנערך בצרפת, התעלמו מהסרטים שהפיקה החברה ולא הסכימו להקרין אותם", סיפר צלקובניק. "עם זאת, חרף ההחלטה של קאן, בפסטיבל ונציה אימצו את 'נטפליקס' לחיקם - מה שהפך לניצחון שלהם ושל הסטינגס על תעשיית הקולנוע העולמית".



על הקשר בין 'נטפליקס' לבין רדיו 103FM הסביר: "אנחנו מנסים ליישר קו עם מה שהם עושים בעולם הדיגיטלי ולהגיע לנייד של האנשים. אנחנו מנסים לשבור את גבולות ההאזנה לרדיו דרך האפליקציה, דרך הפייסבוק, דרך השידורים שאנחנו עושים - ואם יש אדם שאני נושא אליו את עיני זה הסטינגס".



ריד הסטינגס, מנכ"ל נטפליקס. "המהפכה האמיתית של העשור האחרון". צילום: Getty images



"הוא ענק והוא עשה את המהפכה האמיתית של העשור האחרון", אמר משעל. צלקובניק הסכים עמו וסיכם כי "לשוק הישראלי נטפליקס חדרה בשנת 2016. השנה זו הייתה הפריצה הגדולה שלהם. הדרך שבה אנחנו מאזינים לרדיו ולתוכן בכלל משתנה בעקבות האיש הזה".