המיליארדר אילון מאסק הפתיע את מאזיני וצופי הפודקסט של הקומיקאי ג'ו רוגאן, פעיל למען לגליזציה של קנאביס, כאשר עישן ושתה ויסקי במהלך הראיון שהועבר בשידור חי. מאסק שאל את הקומיקאי האם הסיגריה מכילה מריחואנה או ניקוטין. הוא השיב כי מדובר במריחואנה, הניתנת לצריכה בצורה חוקית בקליפורניה, עם שילוב של טבק ושאל את מאסק האם התנסה בזה בעבר.

מנכ"ל חברת טסלה השיב: "כן, חושב שניסיתי פעם אחת". הקומיקאי המשיך ואמר - "אתה בוודאי לא יכול לעשן מריחואנה בגלל בעלי המניות של החברה", ומאסק השיב לו: "זה חוקי, כן?".

השיחה בין השניים נמשכה כשעתיים וחצי, ועסקה במספר נושאים כמו האנושות, בינה מלאכותית, חברת טסלה וסין. בנקודה אחרת במהלך השיחה של השניים, רוגאן הושיט למאסק חרב סמוראים, והוא בחן אותה בקפידה. כמו כן, המיליארדר הביא לאולפן את אחד הלהביורים שהחברה שלו שיווקה בתחילת השנה, ואזלו מהמלאי בתוך מספר ימים. 

הוידוי של מאסק עשוי לעורר תגובות רבות בקרב בעלי המניות של טסלה, שחוותה טלטלות רבות בשווי המנייה שלה בחודש שעבר, לאחר שהבעלים צייץ כי הוא מעוניין להפוך אותה לחברה פרטית - וחזר בו כעבור מספר ימים. מאסק התעקש כי לא היה תחת השפעת מריחואנה בעת שהתראיין בחודש שעבר ל"ניו יורק טיימס". המנכ"ל גרם לזעזוע בשווקים, כאשר ציין, באמצע יום המסחר, כי הוא מעוניין למכור מניות של טסלה ב-420 דולרים. 

420 הוא שם קוד פופולרי לקנאביס. "המספר הזה נראה כמו קארמה טובה יותר מאשר 419 דולרים", הסביר לעיתונאים, "אני לא תחת השפעת מריחואנה וחשוב לי להבהיר את זה. מריחואנה פוגעת בקצב ואיכות העבודה שלך".
הפודקסט של רוגאן נחשב לאחד הפופולריים ביותר בארצות הברית. בשעות שעברו מאז ששודר הראיון שלו עם מאסק, הוא נצפה על ידי כחצי מיליון בני אדם, ולמעלה מ-3.2 מיליון בני אדם נרשמו לערוץ שלו.